andrehjelde Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Jeg trenger noe info om hvordan jeg skal skru av startern, finnes det noen hjemmesider med bilder og slikt? eller kan noen forklare? Er det vanskelig? Siter -89- Chevrolet Suburban Silverado 2500 6,2 Diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Skru av +batteripolen Under bilen med deg, og finn den hersen starteren på høyre side av motoren (sett i bilens kjøreretning) Demonter 1 tykk og 1 tynn ledning på framsiden. Skru ut de 2 boltene bakerst som peker nedover. Starteren er TUNG så få gjerne litt hjelp til å holde den mens du skrur, ellers kan den fort gjøre litt skade når den ramler ned i trynet ditt. Du er advart! :D :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Fyfy! Skru av minus-polen først vet du! -Hva hvis du veiver rundt med fastnøkkelen og kommer borti gods? Ja akkurat... andrehjelde: Har du diesel eller bensin motor? Begge har forsåvidt et støttestag i framkant av starteren (igjen, med bilens fartsretning), hvor du KAN fjerne dette på bensinmotoren - men IKKE fjern dette på diesel'en! Har bytta noen av 6.2 og 6.5L starterne med sperkt hus, eller de tos store boltene har knekt, og/eller det er store skader på startkrans/starterdrev.... Det jeg egentlig ville fram til, er at på diesel utgavene er dette staget kronglete å komme til på '92-00 sub/tahoe (trangt!) men kan være greit på '82-91 med stiv foraksel. Ellers lykke til, hvis den ikke er bytta for lengst da!? Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrehjelde Skrevet September 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Takk for hjelpen, det visste seg att det eneste som trengtes var en skikkelig vask av starten, var my skitt i den. Starter med en gang nå :D Siter -89- Chevrolet Suburban Silverado 2500 6,2 Diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg