acoupe Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Heisann ! Noen som har en grillramme med eller uten øyelokk til en audi b3 liggenes ? av sånn type linken nedefor viser : http://www.tuningstore.no/index.php?act=info&pid=57 mvh stian Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Vet ikke om noen. Men hvorfor ikke bytte til b4 panser da? Mye penere det syns jeg enn slik ramme rundt grillen. Men det er MIN smak da. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet August 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 selvsagt vil jeg helst ha b4 panser, men det blir for dyrt for meg. Så jeg vil gå for en midlertiden B4 look inntil videre :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 ca 2000,- hos Norsk Bildelssenter så har du et brukt b4 panser som er klar til lakk. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet August 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 må nok ha mer en kun panseret, har faktisk sendt mail til nbs.no og spurt om hvor mye det vil koste meg for alt jeg treng til ombygging av b4 panser, og det kom på rundt 5000,- hvis jeg husker riktig. Men uansett så er 2000,- for dyrt for meg akkuratt nå alikvavell :) Har ny front kommenes neste helg, ny eksos og luftfilter, så jeg har ikke mye penge igjen liksom :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg