geirilien Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Har krasjet mýn fýne Audý S2 og skal selge gjennstaende ý deler veldýg býllýgt!!! Skal kjope meg ny býl om noen dager og trenger sart pengene:D Gý beskjed om hva du onsker sa skal jeg komme týlbake en prýs pa delen forutsatt at jeg har den da. ALT SKAL SELGES FORT OG BILLIGT!!!!! Veldýg mye bra ýgjen av býlen. Det eneste som ýgrunnen mangler er frontseksjonen + panser og sýder og blokken pa motoren . Jeg har toppen og ýnnsprutsystemet lýggende ferdýg demontert. Se mýn andre annonse hvýs du er ýntertessert ý stereo annlegg;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Salmacis Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 har du komplette kalippere til frambremsene? send meg i så fall en pm med prisantydning :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirilien Skrevet August 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 DU HAR PM! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvindal Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 jeg trenger hastighetsgiveren til cruisecontroll og kjørekomputeren... har du den? Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirilien Skrevet August 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Jeg vet ýkke hvor den sýtter, er heller ýkke sýkker pa om jeg hadde cruýse control men hvýs jeg da hadde3 sa er det nok pa blokken og den har jeg ýkke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
capri x-pack Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 WG liggende?? Siter nissan 200sx(gate/drift) xr2-86(selges) xr2-87(prosjektRST) ford fiesta -84(goo bilen selges) Jetta 2-door -86(selges) Cortina 2-door -70(vurderes solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind windspoll Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Interiør? bilder av bilen/deler tror jeg mange kunne syntes hadde vært bra. mvh Siter The Boss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirilien Skrevet August 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Jeg har desverre ikke dýgýtalt kamera , men skal prove a fa lant et týl begynnelsen av uken;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind windspoll Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Det er greit nok at OL er i Athen, men hvorfor blir bokstavene til geirilien så greske? Siter The Boss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirilien Skrevet August 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Har vart bortý og lekt meg lýtt med wýndows oppsettet mýtt. Jeg har greýd a endre tastatur spraket mýtt , men fýnner na ýkke ut av hvordan jeg skal endre det týlbake týl god gammel norsk ýgjen. HJEEEELLLLPPPPPP!!!!:eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Salmacis Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Kommer an på operativsystem dette her men i grove trekk: Gå inn i Control Panel og velg "Regional and language options". Velg deretter Norsk i alle listene. Har du flere språk, setter du norsk til default. Dersom du har et ikon i systray, nede til høyre, klikk på det og velg norsk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Har du innsuget? Pris? Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Originally posted by geirilien Jeg vet ýkke hvor den sýtter, er heller ýkke sýkker pa om jeg hadde cruýse control men hvýs jeg da hadde3 sa er det nok pa blokken og den har jeg ýkke. Er du ikke sikker på om du hadde cruisecontroll? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirilien Skrevet September 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 jeg hadde ýkke cruýse control , men jeg folte du mente at jeg burde ha hatt det.... derfor skrev jeg '???' Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Har du de sideblinkerne som sitter foran på bilen? Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg