Ola Glorvigen Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 81 modell Datsun Laurel 240 selges! Lite rust, bra teknisk. Delebil følger med (Datsun 200L) 13000kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rival Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Hehe, klassiker. :) Lykke til med salg. Siter Just because i rock, doesn`t mean i`m made of stone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 for et smykke, den var råååå:cool: er det 112 hk i denna? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Glorvigen Skrevet August 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 er 2.4l rekkesekser med 112hk ja. sitter litt større forgasser enn originalt på den, men tror ikke det hjelper noe på effekten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 kan være aktuelt hvis det er skilter på gliset!? Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Glorvigen Skrevet August 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 det er ikke skilter på den nå nei, men den er bra stand så det skulle ikke være all verden å få registrert den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SvKMe Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Denne må du ikke selge til hvem som helst. Det er ikke mange av de igjen på veiene. Hadde en 79mod, men jeg måtte selge den pga. plass mangel, til en som ikke ville ta vare på den. Han brukte den som herjebil og plantan godt i noen steiner. :mad: Ville helst set at den fikk en annen skjebne... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Glorvigen Skrevet Januar 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 Det er utrolig få igjen av disse bilene ja. Tror ikke jeg har sett mer enn tre fire stykk utenom den som jeg har. Litt synd å ødelegge en slik bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg