Gulenpower Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Heisann! toppakningen på bilen min er gåen. har bestilt sånt pakningssett og får det i posten om nokre dagar. men korleis skal eg gå fram for å skifte toppakninga ? først av med toppdekselet, og deretter av med toppen og all drit som ligg i vegen. men skal det slipast eller noke sånt før du tar på den nye pakninga og skrur greia ihop att ? og i tilfelle, korleis gjer du det ? og er det noken som veit kor mykje moment eg må skru til med? motoren er Ascona B 2.0N. Siter Opel Ascona C 1.8i - 1987 Ford Sierra 2.0i s - 1986 Opel Ascona B 2.0N - 1978 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 kjøp en hayenes bok. du må skrape ren flatene, dvs skrape bort pakningsrester. løsne/stramme toppen i kryss. du kan bruke gamle boltene dine så lenge det er en 2.0N CIH. husker ikke helt hva man ska trekke til med men noe som sier meg 10kilo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg