kaja_marlene Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Originally posted by CivicVTEC Skal vi finne d ut ell..?:D Hehe... Kan kjøre omkapp til sommern! d:Þ *yppe* Siter Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Ruud kler en svart bil med gull-lakkerte felger han... :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønne fare Skrevet November 20, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 kaja-marlene: nei og det er vel kanskje ikke så rart med 50 kg dynnamitt mindre en 2m unna... er da heller ikke i mine hensikter og være så tøff heller da Siter Hva skal jeg med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaja_marlene Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Originally posted by Grønne fare kaja-marlene: nei og det er vel kanskje ikke så rart med 50 kg dynnamitt mindre en 2m unna... er da heller ikke i mine hensikter og være så tøff heller da heh.. forstår d:Þ Siter Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønne fare Skrevet November 20, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Famir: gull ligner mer på et hel.... klin med kobberfett spør du meg Siter Hva skal jeg med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønne fare Skrevet November 20, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Kaja-marlene: det hadde vel ikke passa seg med noen lure sprell da nei;) Siter Hva skal jeg med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaja_marlene Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Originally posted by Grønne fare Kaja-marlene: det hadde vel ikke passa seg med noen lure sprell da nei;) *no comment* :D Siter Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønne fare Skrevet November 20, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Du får hilse turbo2 da hvis du skal ut og råne med han i dag Siter Hva skal jeg med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaja_marlene Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Originally posted by Grønne fare Du får hilse turbo2 da hvis du skal ut og råne med han i dag Blir kanskje noe mat etterpå, men jeg skal hilse jeg. Siter Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaja_marlene Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Originally posted by Grønne fare Du får hilse turbo2 da hvis du skal ut og råne med han i dag forresten, har hørt 3 stk si at ruud har overtatt E30 M3-en som KRB begynte på.. men tror det satt en volvo turbo-motor i den? hmmz.. :rolleyes: Siter Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Golf 1 GTI ! lol EDIT ! 16v !! (MEGET vikti :rolleyes: ) Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Der finnes bare en bil! Ruud er cossi!, Mitsubishi Eclipse 4wd eller 3000GT kanskje EVO 3 Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk2 mann Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 har hørt noen "hvisket" om en bimmer med supra motor,men veit ikke helt hva jeg skal tro. Ruud er å blir cossie han. blir lissom ikke helt det samme å se han i en annen bil kan du si... Siter sierra sedan cosworth skall ønskes kjøpt.... int. i rs 500 kasse og cluthus også let's race!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Bilen er en BMW M3 linder tidligere kjørt av Steve Soper i DTM fra 1989 m. 1991 spec på understell. Denne skal gjøres om for turbo og masse gromdeler er allerede bestilt. Motoren skal bygges hos Vidar Strand som ved hjelp av tålmodig porte arbeid i flow benk, har tryllet fram Hk i fleng av såvel Ford som diverse "japse "motorer i sommer. BMW-motoren byr på nye utfordringer, men både topp og veiv ser rimelig optimalt ut i forhold til de fleste konkurenter. Det skulle forundre oss veldig hvis det ikke skulle være mulig å trylle frem opp i mot 600 kjørbare hk og masse moment. Dette i forbindelse med full sequensiel gearkasse fra Sellholm tror vi skal bli en meget konkuransedyktig bil. Smidde h-profil stål råder og race stempler er allerede underveis og kammer går snart i slipern. Volumet blir justert ned til 2150 cc da dette passer perfekt med bilens vekt 1050 kg. "dette er det KAI som har skrevet" Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 er vist en ford motor på 230 hester tror jeg!!! Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg