Nedi Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 fant en bil på xxxxxx.com :D :D hva synes dere ?? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 kunne vært kult, hadde det vært dobbelt så høy oppløsning.. Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Problemet med et sånt bilde er det at det krever svært mye av modderen, og det vil si at veldig få blir med i konken... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 dette bildet har høyere oppløsning enn du aner....tro meg, om startdf gidd legge ut linken så skal jeg love deg du blir overrasket over bilde str... men ja, bildet krever sitt av den som skal modde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet August 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 ser ut til at bildet er på noe 2400x1553....kan tenkes photobucket kødder det til litt... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 synes det var en god idé jeg !:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SMP Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 genial ide.. Her får man virelig testa skillsen til folka.. Siter <o>1996 Audi A4 1,8TQ <x>1994 Audi 80 2,0 <x>1986 Volvo 240 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Hva er det for noe egentlig? Ferrari Dino? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Lag en Special Contest av det bildet nå:) Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 hvis startdf slenger ut bildet i full kvalitet eller sender det til meg på jc_aardal@hotmail.com så kommer det en ny konkuranse så fort som mulig;) Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet August 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 jeg la deg til i msn, hotmailen min ville ikke sende bildet, var visst for stort Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodgy Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Originally posted by X-ecutioner Hva er det for noe egentlig? Ferrari Dino? Jeg vil tro det er en mye nyere bil enn som så. Jeg tror det er en Ferrari 612 Tok meg en stund å finne ut. Så først på 60-70 talls ferrarier, men fant ingen som lignet. Så var jeg ganske bestemt på at det var en 550 Marinello. Fortsatte å søke litt før jeg fant ut at det var en 612. Siter Bilen min starter ikke :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodgy Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Om dette skal bli en konkurranse en gang så er det enkelte regler som burde settes på forhånd. Det er alltid spørsmål om reglene, og om vi bruker dette bildet er det ekstra viktig. Her er noen "tanker" : Det er utrolig lett å kopiere ideer fra andre når det gjelder denne modden. Et godt eksempel er: Hvordan skal jeg legge lys her? Lett å se fra andre. Dette kan løses med at vi har 1 dommer som mottar alle bildene via mail. Og poster alle bildene til slutt. Slik at det blir like vanskelig, og bildene postes ikke etterhvert. Dette var bare en liten ide. Om det ikke skal være slik, så burde vi blitt enig om en størrelse alle poster sine bilder i. Da er det mye ryddigere og lettere og sammenligne. Kanskje det blir lettere om alle lagrer sitt forslag som "sitt navn" ? Dette var bare enkle forslag. Er gjerne åpen for flere/bedre. Siter Bilen min starter ikke :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet August 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 synes idèen er god, men stakkars den gutten som skal ta seg av denne jobben her da...tar litt tid å poste 20 bilder vettu... på en annen side, det skal være lett å se hvem som stjeler idèer da...man vet jo etterhvert hvem som kan hva her inne? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 ahr... kan vi ikke kjøre vanlig konkuranse da, så slipper vi så mye styr? Det er jo bare for kul at dere har konkuranser...eller?:D Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg