ZombiE Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Originally posted by -TS- Men lurte på om noen hadde film av denne bilen? Klar over at det skal kjøres fra slakteren ut på startsletta og inn i breisladden på rudskogen? Ikke motsatt :rolleyes: Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Det er jo to bilder av bilen din som Lethal og Zombie har tatt.. Hvis du ikke var klar over det da:) slædd: kjøring: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 heheeh, Mange ford i feil retning ja :) :) :) Få fiksa det igjen da Zombie og uten fordene da ;) Men nå er det jo fredag snart bør komme ut no fler bilder og film nå snart synes jeg!! Har tatt noen selv fra utstillingen bare... Forminsket fra 2288x1712 til 600x449 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Sett de Supraguy :) Var bra de, Men jeg vil ha bilder fra alt fra treffet jeg ikke bare min egen! Og helst film da........ der kan jeg godt være med... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_s4r Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Fet den oransje c-kadetten... har en kompis som holder på å kjøre inn sin... de snakker om 500hk i motoren:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skiern Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Mange takk Dinglevims! :) Har du flere bilder av samme bilen (rød Kadett E) kan du gjerne sende dem til skiern@hotmail.com Eller om du vil sende bildene du la ut i større utgave... Siter ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Originally posted by audi_s4r Fet den oransje c-kadetten... har en kompis som holder på å kjøre inn sin... de snakker om 500hk i motoren:) Den orange er Lethal sin ;) Hva slags motor har han bygd da? Ikke en svart Cupè? Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Originally posted by MrKadett heheeh, Mange ford i feil retning ja :) :) :) Få fiksa det igjen da Zombie og uten fordene da ;) Trukke dem har lært og kjøre jeg :D Det var en Porsche 944? utpå med to lekre damer i ;) de kjørte mYYYYE bedre enn alle i ford! Ikke at dem var dårlige til og kjøre, sladda og geier :D jentene altså... Skal fikse det, må bare få tilbake motivasjonen ;) Filmen bør komme i løpet av søndagen ;) :D Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra Ræcing Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Noen som har bilder av en svart, stylet Vectra 2000? Artig å kjøre, men for lite hester!:mad: Tipper det blir LET motor til neste år ja! Siter Porsche 944 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Vi har noen... Linken står på side 1... Posta av Lethal... Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Originally posted by audi_s4r Fet den oransje c-kadetten... Takk takk :) Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvarme Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 er det noen som vet hvor mye hk det er i den svarte astraen med 17 felger jeg tror det er turbo i den men er ikke sikker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvarme Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 jeg lurte også på om det var noen som filmet en matt gul kadett med 2.7 liters motor. jeg kom kjørenes opp fra slaktern og la inn fjerde gir på toppen og kom helt på tvers og da så jeg en haug med kamerar så det er noen som har min bil på film eller bilde mvh kvarme:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Originally posted by kvarme jeg lurte også på om det var noen som filmet en matt gul kadett med 2.7 liters motor. jeg kom kjørenes opp fra slaktern og la inn fjerde gir på toppen og kom helt på tvers og da så jeg en haug med kamerar så det er noen som har min bil på film eller bilde mvh kvarme:) Gul Kadett E? Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Originally posted by kvarme jeg lurte også på om det var noen som filmet en matt gul kadett med 2.7 liters motor. jeg kom kjørenes opp fra slaktern og la inn fjerde gir på toppen og kom helt på tvers og da så jeg en haug med kamerar så det er noen som har min bil på film eller bilde mvh kvarme:) Den cupè'en? Den er da ihvertfall på filmen vår ;) Vet ikke om akkurat denne sladden er med, det var vel da du lå bak den svarte asconan med cossie maskin? Da drev kamera mann og vimsa borte i depoet :rolleyes: :D Kim Ståle Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg