antheus Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Hei alle sammen. Da var årets treff for den amerikanske hotrod klubben over, og jeg fikk tatt veldig mange bra bilder. Årets treff var det niende året på rad, og det blir bare større og bedre for hvert år. Antall storheter og kjente bilbyggere var enormt, og sjangsene til og lære var hele tiden tilstede. Hvis noen av dere har følt med på "Rides" på "Discovery" vil dere kjenne igjen denne mustangen. Den er bygget av Troy, som i "Rad rides by Troy". Og er en eldre mustang, som er benyttet ny teknologi, for og gi bilen en ny vår. Boyd var der med egen lastebil, som var lastet til bredden med felger og annet stash... Nitto var der med fete biler og raske damer, eller var det omvendt? Og selvfølgelig Hotrods så fete at man får tårer i øynene. Her finner du hele galleriet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Riktig råe saker dette :D Boyd kan det med felger ;) Og hvorfor har du vært der? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet August 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 For og se på biler, er vel en god nok grunn? ;) Legger ferien min opp slik at det passer med treffet. Får oppleve den amerikanske landeveien og besøke slekt og venner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Originally posted by antheus For og se på biler, er vel en god nok grunn? ;) Legger ferien min opp slik at det passer med treffet. Får oppleve den amerikanske landeveien og besøke slekt og venner. Hørtes meget kult ut :) Kunne tenkt meg å reise til statene en gang.. hvordan er ting der? heh.. vet det har mye å si hvor man er.. men.. :) Er det veldig mye treff/show's o.l. rundt om kring der om sommeren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet August 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Ja det er sinnsykt mye som skjer. Og man finner noe for enhver smak. Import treff, muscle car treff, treff med tyske biler osv.... Jeg vil absolutt anbefale deg og dra litt utenom de vanlige turiststedene. Det blir litt plastikk noen av de stedene. Jeg trives best i Sørstatene. Det er ikke så mye stress der, og de fleste er utrolig hyggelige med turister. Luisville ligger i Kentucky. Lei en bil og kjør rundt.;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet August 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Dette er vel det man kan kalle il-bud Min absolutte favoritt på treffet. Noen utrolige detaljer på denne bilen. Pin-stripen rundt hele bilen er tegnet som en piggtråd. En utrolig smooth Studebaker Meg og 24" med crome :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skjefstad Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Bare lurte.. nokon som veit kva bil dette er? Må være noko av det tøffeste eg har sitt nokon gong. Veit det ikkje er mye orginalt på den, men hvilken bil er den basert på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Hva heter denne? Og ikke minst DENNE.. (fremste!) Den var så sinnsykt tøff at det er nesten ikke mulig :) *vil ha* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet September 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Originally posted by Skjefstad Bare lurte.. nokon som veit kva bil dette er? Må være noko av det tøffeste eg har sitt nokon gong. Veit det ikkje er mye orginalt på den, men hvilken bil er den basert på? Dette er en '34 Ford Three-window. Den var forresten til salgs for 47 000$ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet September 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Originally posted by mfafa Hva heter denne? Og ikke minst DENNE.. (fremste!) Den var så sinnsykt tøff at det er nesten ikke mulig :) *vil ha* Den øverste: '55 Ford F-100 Den nederste: '32 Ford Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Likte denna jeg:D Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet September 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Ja. Den ble kjørt rundt på området. Når den gikk på tomgang vugget bilen i takt med motoren. Det hørtes ut som top-fuel dragster når han dro på. For og se skikkelig hadde han huet ut av vindu i ren "Ace Ventura" stil. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg