paul van dyke Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Endelig så høres ryktene ut som om det vil bli noe som de hadde på hamar. Ingen vet hvor mange som kommer etter som det er litt kaldere ute for tiden men noen biler kommer uansett. FREDAG 27 august er rykte om at det kommer biler på strandtorget på lillehammer. send meldinger videre og spre rykter. hvis de får til dette på lillehammer er det bra. møte kl 21:00 på strandtorges parkerings plass 27 august. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Nei så rått !! Hvem arrangerer dette da ?? noen store ting som skal skje der ?(db drag osv...) Jeg skal spre ryktet litt jeg !!:D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paul van dyke Skrevet August 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 jeg vet lite lite som mange andre. er ikke sikkert det er noe arangsjert men mange vet om det. prøvde å komme i kontakt med noen fra den lille byen der men har ikke fått noe svar enda. men mange vet jo om dette da så det burde være noe til treff. jeg skal ta turen for å se. om det ikke skjer noe så får man bare gå å se litt og prate med noen. det er jo noen virkelig råe motor vogner fra dalen da som sikkert kommer. vi får krysse fingerne å se hva som skjer og spre rykter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Har god kontakt med bilfanatikere på Lillehammer, men har ikke hørt om noe treff. Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paul van dyke Skrevet August 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 jeg var i svinesun lørdag og sto der med dama da vi skulle kjøpe ny spiller til bilen og jeg spurte om det var mye nordmenn der om dagen for å kjøpe bil utstyr og da sa dama bak disken at det hadde vert flere fra hedemark og oppland der for å stasje opp bilen til treffe så der fikk jeg høre det først og på sone 2 catten var det oxo noen volvo fan som sente meldinger om noe på strandtorge plassen i byn der. hmm. kan hende at det ikke er noe men jeg kjenner flere som skal dit så jeg tar turen selv jeg for turen sin del. kan altids bli en råner for en kveld jeg oxo. har ikke vert i lillehammer før så man kan da se hvor stooooort det er der ;) he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Det er jo ikke første gang "rykter" blir til treff da... ;) Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paul van dyke Skrevet August 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 he he. faktisk sant det ja ;) he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Nesten alltid artig med biltreff, så jeg tar meg kanskje en tur, men bare kanskje :) Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Få i gang no saker så kommer i alle fall jeg... lilleh. er passe lankt. blir det dårlig med oppmøte såfår vi GULBRANDSDØLENE heller stille med flere biler pr. mann... litt show (eller MYE) skal vi vel greie å fikse.. he he he.. dette høres bra ut! Siter INGEN tingen er perfekt orginalt! 1249HK-1588NM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Kødder du eller? Har ikke hørt noe som helst om noe treff på Lillehammer denne dagen jeg men... kjenner flere på Lillehammer.. dem har heller ikke hørt noe om dette her... DESSUTEN.. det er Hamar Mart`n denne uka og regner med at mange folk skal til hamar denne dagen. Tviler sterkt på at dette blir noe i nærheten av det som var på hamar sist men... Men lykke til! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 sant det du sier der ! Men håper for all del at det kjem en del :D Kjem du da, stig ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_vb Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Er det bare meg som får 1. april-vibber...? - en bæring i Svinesund :eek: - svensker som kjenner både Hedmark og Oppland... :rolleyes: - og så midt i Hamar Mart'n - arrangementet som får resten av verden til å stå stille :D God practical joke dette her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 får satse på at det blir noe av da.. men litt kjipt at det er blitt så kaldt. jeg dukker nok i allefall opp Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Tror jeg dropper treffet til fordel for Bilens Dag/Hamar Mart'n Meet på Hamar den 28. :) Se annen topic ;) Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Originally posted by acoupe sant det du sier der ! Men håper for all del at det kjem en del :D Kjem du da, stig ? Nope! Jeg er på hamar denne dagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg