VEPSEN Skrevet Mai 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2002 Importtuning: Bremset de den gråe volvoen på race fuel eller 98okt? Den motoren bremsa 570 når forrige eier hadde den(2,3l), men det var i alf engh sin benk. men for allt det jeg veit kan jo den benken være "snill som ett lam".......... Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gamlå Skrevet Mai 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2002 import tunning tror ikke det er så lurt og henge seg opp i benker og hestekrefter,FØR de er på papiret.og benken er kalibrert.ta med bremsepapirer,stemplet og underskrevet på neste treff. euro 1 hallo,stemmer det.eg tok en telefon som avtalt,synd med per men han va visst oppegående sa øyvind. må si at eg va litt nyskjerrig på hvordan det ligger an nå.ENDELIG,!!!!!!! da vet du at posten suger.........FLY dritten opp i en brennevinsfart.... mvh tom sigve ps!ga øyvind beskjed om å dra motoren på fult pull....MAKS. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Import Tuning Skrevet Mai 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2002 Jeg har bare mine bremse papirer.. De ligger her Siter 95" Top Secret Supra 805hk - 965Nm www.import-tuning.no Tlf: 63 93 65 00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Mai 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2002 Originally posted by Euro-1 gamlå,volvofasII:Det var med sorg i hjertet at motoren ikke ble ferdig bremset,nå har den stått på dynoen i 3 laaaaange uker. Skjedde endel dritt under oppstarten som satt meg på pottekanten,og når det vel ble fikset,ble Per Kristian som skal programmere og kjøre motoren syk og havnet på sykehuset hvor han ble liggende i 1 uke. Har ikke akkurat vært heldig med timingen kan du si. Men i morgen onsdag skal det hyle i en illsint motor over Skinne gård. Gode nyheter gamlå!Tror rådene dine ble ferdig idag,hørte at du ringte en tur utom istad tirsdag. Hilsen Henning Det var da synn Euro-1, men da er du vel å se på Rudskogen da...??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2002 Originally posted by Import Tuning Jeg har bare mine bremse papirer.. De ligger her disse stempel motora git jo så vidt varme i avgassene jo ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2002 Originally posted by Import Tuning Jeg har bare mine bremse papirer.. De ligger her Ganske Ketchup det der ja :cool: morro noe annet enn saab'en som 'kommer' for fullt ved 2000-2500rpm ellerno :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Import Tuning Skrevet Mai 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2002 Hvis du har 315Nm ved 2500rpm i Saaben så har du en sinnsykt bra orginal motor hehehehe Her er Dyno papirene av bane/snill gate turbon min også Siter 95" Top Secret Supra 805hk - 965Nm www.import-tuning.no Tlf: 63 93 65 00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2002 Originally posted by Import Tuning Hvis du har 315Nm ved 2500rpm i Saaben så har du en sinnsykt bra orginal motor hehehehe Her er Dyno papirene av bane/snill gate turbon min også hehe tenkte mer på snurra jeg da... den kommer for fullt ved ca.2000rpm er ikke så mye som kommer vøttø :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Mai 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2002 volvofasII:Til Rudskogen skal jeg vettu! Er så heldig at jeg bare bor ca 1 mil unna,så det blir bra! Hilsen Henning Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Mai 30, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2002 Originally posted by Euro-1 volvofasII:Til Rudskogen skal jeg vettu! Er så heldig at jeg bare bor ca 1 mil unna,så det blir bra! Hilsen Henning Høres fint ut.. Happy trimmmming... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gamlå Skrevet Juni 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2002 import tuning takk for titten på bremsepapirene dine,det ser ut til at det blir en bra bil, hvis det er den som ligger på be-4-you.jeg synes at alle skylle hatt dokumenter i vindue så er det ikke noe tvil lissom.og de som skryter på seg hester blir jo et lett bytte på banen for det. mvh tom sigve Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Import Tuning Skrevet Juni 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2002 Bilen min er ikke den som de skryter av på Be-4-You.com... det er en Kunde av megl.. Den blir så og si lik min.. Jeg har aldri skrevet at jeg kom til å ha mere en 700hk++ i min bil før jeg fikk bremse papirene :dude: Siter 95" Top Secret Supra 805hk - 965Nm www.import-tuning.no Tlf: 63 93 65 00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Juni 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2002 Folkens!! Vi vil alle få sjansen til å se hva bilene er gode for,samme hva bremsepapirene sier. Det som teller er hvor fort dere greier å tilbakelegge 201 meter 14. juli. Når det vel er overstått kan vinnerene i hver klasse klappe seg på brystet! Ikke før! Da vil vi se hva folk har av understell for å få det riktige avstampet,dekkvalg osv. Det er helt klart rått å se at det spinnes helt til mål,men det er ingen pekepinne for hvor bra bilen virkelig går. Bør jo ikke ha mange hundre hestene for å få til det mener jeg. Time will show.... Hilsen Henning Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gamlå Skrevet Juni 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2002 huff så sinte dere blei,eg ville bare skryte litt av it sjefen sin bil jeg. mvh tom sigve Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Juni 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2002 gamlå:Ja,det er ikke noen som helst tvil om at IT-supraen vil gå noe aldeles sinnssvakt. Ingen sure miner så langt jeg kan se.......... Få av korkene og få i seg ølet,for det er sommer. Kos dere,god helg. Hilsen Henning Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg