sharpie Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 noen som har lotto-reklama med den grønne golfen liggende på pc'en, eventuelt bilder? hvor i landet går denne bilen? fikk bare sett reklama EN gang da den var på tv... hadde vært arti å studere litt nermere :) mvh jon arne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 Det er faktisk en svensk bil :) Bare satt på Norske skilt for andledningen. Svensken kaller seg for Golf II Tyskstuk på gtiklubbens forum. Og her er hjemmesiden hans: http://www.16-2.com/galleri/danielnilsson.html Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 Denne ikke sant ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 Mener han hadde en underleppe på bakfangeren, jeg.. hmmm Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 Den har vært oppe til diskusjon på VACN forumet. Fant linken der - det er garantert den bilen. :) Lette etter en annen link også som jeg ikke fant, hvor de snakket om reklamen og bilen i GTI-klubb-forumet hvor han klaget på at de hadde ødelagt masse på bilen under reklamen. Han fikk visst erstattet det etterhvert tror jeg. Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharpie Skrevet November 19, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 joda, er nok den der. men på filmen er hjulbuelistene/kanalskjørta svarte... han har vel spruta på litt mere "polisgrønt" da sikkert :) ser forresten kulere ut på filmen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 I frykt for å starte en ny diskusjon, så er jeg skeptisk til det med skiltbyttingen.. det er jo bare å skrive ned skiltnummeret fra reklamen, og sjekke om det stemmer til en golf. Mener å huske jeg så et gammelt vw-audiclub merke på bakruta.. dette kan jo selvfølgelig ha blitt tatt av, men det høres merkelig ut at han har gjort store endringer på bilen siden den spilte i reklamefilmen. leppe på bakfanger/lakkere lister osv.. De fleste ville nok vært stolt av å kjørt i en så "kjent" bil. Bare noen usle tanker.. :) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 Originally posted by Loppa Den har vært oppe til diskusjon på VACN forumet. Fant linken der - det er garantert den bilen. :) Den har vært diskutert her også. seff :D http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=1479&highlight=lotto+reklame Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharpie Skrevet November 19, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 nei det er nok den bilen... fikk fatt på filmen nå og har studert litt (kan sende deg den om ønskelig). der er ikke noen leppe under... bare laget skiltplass nederst på 90fangern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 Ok, da gir jeg meg.. har nok sett for mange golf2 bilder, og blander litt.. :) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 Er den bilen.. Har masse bilder av den, husker ikke helt linken der jeg fant dem, skal se om jeg finner, men har hvertfall reklame filmen.. :) Last ned her Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Januar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 Kul att läsa detta och se vad andra funderar om hapyhappy Bilen är då den samma som i filmen bara det att filmningen ägde rum mitt under projektets gång. Spelades in i april och bilen var klar till Bug Run!!! Håller på med den nu med och ska försöka få projekt 2003 klart tidigare än till Bug Run!! Och på frågan vad är det för speciellt med den bilen??? Ja vad är det för speciellt igentligen :rolleyes: Har lagt ner på tok för mycket pengar på den tappade räkningen vid 100.000 SEK Är ju en Golf CL Från början som är rensad totalt och nästan alla delar är nya, just nu håller jag på med att chroma motorn (GZ 1,8 150hk) och massa delar i motorrumet och hoppas på att bli klar med allt till våren!! De flesta brukar stå och gapa med öppen mun då de ser den och att det är en 84 är ingen som tror på!! Ska sen i höst vara med i två reportage i VW Scene och VW Performance så jag hoppas bli färdig med alla detaljer!! Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Januar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 Ja Polizei du har gjort en god jobb, den er veldig fin!!! ... savner Golfen min jeg :( Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet Januar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 EIBACH <------ Hade du gjort med din golf?? Var den krockskadad? Såg bilder på vwvortex på den!! Fast det såg ju inte så farligt ut elr?? Ja det är roligt att få visa upp vad man jobbat på kostat mycket pengar och mycket tid många tror man kan slänga ihop ett bygge på ett par veckor men det går åt massa tid om det ska bli bra och seriöst!! Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Januar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 Bare lakkering som gjenstår, 'håper' å ha den på veien til Lørdag :) Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg