vwfreak Skrevet August 21, 2004 Rapporter Share Skrevet August 21, 2004 Har en 89 mod golf 2 GL som jeg har tenkt å selge som delebil.. Det er mono-innspruts motor, soltak, sommer/vinterhjul på org felg, nytt fremre eksosanlegg med katalysator, nye ytre/indre ledd på drivaksler, nye bremseklosser foran og veldig hel og pen innvendig.. Bilen har gått 270.000 men det synes ikke innvendig.. En del rust utvendig.. Er en 2 dørs.. Selges til rundt 5000... Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi 100 Skrevet August 21, 2004 Rapporter Share Skrevet August 21, 2004 hvor stor motor er det? hva er det som må gjøres for å få den på veien? Hvor befinner bilen seg hen? Siter Bil nå: 1985 Audi 100 2,2 CS Quattro Antall biler tidligere: 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 hva slags farge er det på den, mange rustskader, eu-ok? Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet August 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Fargen er noe sånt som lysegrønn/grå.. Har ikke fått sett så mye på den enda... :) Det er en 1,8 90 hk motor som sitter i den.. Skiltene ble tatt av den for ca 1,5 år siden da bilen begynte og fuske og eieren ikke gadd og begynne og koste på reparasjon.. Det er en choke-dyse eller noe som henger på så den får for mye bensin når den er varm... Men jeg selger den som delebil på grunn av at den skal inn til eu-godkjenning før man kan få skilter på den og har ikke lyst til og begynne og stresse med godkjenning og sånn nå... Kan hende jeg plukker den i deler og selger delene for seg... Er bl.a meget fint interiør i den... Mulig jeg flytter over dash og rattstamme + giroverføringer i en jetta jeg har... Skal ut å ta motorvask å litt sånn nå... Så kanskje jeg får tatt noen bilder av den..... -Håkon. Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 gjerne det ;) har forresten noen problemer med det selv, choken altså, når den er kald så fusker den som f***, men når temp.måleren leer litt på seg så river den godt. Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet August 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Selges mest trolig i deler om ingen er interessert i å kjøpe hele bilen som delebil... 98% strøkent interiør ++.... Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet August 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 mere.... Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi 100 Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 jeg er kanskje interessert i å kjøpe den som hel bil, men hvor befinner bilen seg hen? Siter Bil nå: 1985 Audi 100 2,2 CS Quattro Antall biler tidligere: 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet August 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Originally posted by audi 100 jeg er kanskje interessert i å kjøpe den som hel bil, men hvor befinner bilen seg hen? Bilen står på hadeland.. Omtrent midt mellom oslo og gjøvik.. Er best å bruke den som delebil.. Jeg gidder ikke å gjøre den i stand iallefall.. Er jo kjørbar men.. Er en liten skade i fronten som du kan se på et bilde her... Planen nå var og ta dashen og litt diverse og flytte over i jetta'n sånn at jeg får bedre og nyere dash og bedre sånne hendler til vinduspussere og blinkers... Men da var planen og plukke golfen helt i deler NÅ og flytte over delene til jetta'n i vinter når den er parkert.... Da må du isåfall kjøpe bilen uten dash å litt småtteri som giroverføringer og sånn... Det hadde jeg tenkt å ha.... Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Originally posted by vwfreak Bilen står på hadeland.. Omtrent midt mellom oslo og gjøvik.. Er best å bruke den som delebil.. Jeg gidder ikke å gjøre den i stand iallefall.. Er jo kjørbar men.. Er en liten skade i fronten som du kan se på et bilde her... Planen nå var og ta dashen og litt diverse og flytte over i jetta'n sånn at jeg får bedre og nyere dash og bedre sånne hendler til vinduspussere og blinkers... Men da var planen og plukke golfen helt i deler NÅ og flytte over delene til jetta'n i vinter når den er parkert.... Da må du isåfall kjøpe bilen uten dash å litt småtteri som giroverføringer og sånn... Det hadde jeg tenkt å ha.... si i fra om du selger i deler da, er noe småtteri jeg skulle ha hatt... Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi 100 Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 det er stykke for meg å reise, så jeg tror jeg dropper det Siter Bil nå: 1985 Audi 100 2,2 CS Quattro Antall biler tidligere: 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet August 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Originally posted by R|ppeR si i fra om du selger i deler da, er noe småtteri jeg skulle ha hatt... Skal gjøre det... Stikker på en liten ferie nå men er tilbake mot slutten av uka... -Håkon. Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet August 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Originally posted by audi 100 det er stykke for meg å reise, så jeg tror jeg dropper det Det er greit! :) Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 du kan bytte om delene, så kjøper jeg den for 3000,- :op neida, har ikke peil på innsprut eller noe særlig med det å gjøre så det er ikke noe for meg, men rusten/lakken og sånt er ikke noe problem..... Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobias1600 Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 hvilken farge er dette taktrekket? Siter 1985 VW Golf II cl 1,6 1961 VW T-1 1200 deluxe 1,6 1986 VW Golf II cl 1,6 (hugget) 1972 VW T-2 Transporter Sika 2,0 (solgt) 1996 Citroën ZX 1,4i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg