Gå til innhold

Smarte fotobokser

Ranger emnet


Yoneck

Anbefalte innlegg

nei fy faen inne i helvette!"!!""!"!"!"

også jeg som bor i lillehammer..§!!!!!!!!!§|11|

 

faens fitteland vi bor i!

ingen tvil om at disse boksene blir knust/sprengt/herpa og rasert av byens rånere!

 

jeg bor faen meg ikke i norge når jeg er ferdig med studiene!

 

 

 

 

 

edit:

 

"På grunn av usikkerhet om kvaliteten, vil ingen råkjørere få forenklet forelegg under prøveperioden."

 

øhrm, så dette betyr at selv om jeg kjører i 150 imellom fartsboks A og B så får jeg ikke bot ?

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by acoupe

vi tar av skiltene, tar pappeske over hue og tar en cruise tur med hagle når prosjektet har startet !

 

Husk å lade med slugs da... eller lag noen rustfrie slugs...fine panserbrytende greier for "maximum demolition effect" :D ;)

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"- En bilist som kommer inn i et slikt område, må gjøres oppmerksom på at her er det hastighetskontroll også mellom fotobokser. Dette kan for eksempel gjøres ved skilting. I tillegg må boksene slette all informasjon om bilister som holder fartsgrensen, sier Kaspersen."

 

Dette er jo greit... at det blir skiltet...

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva faen.... for no dritt...dette kommer til å dra til hellvette...hvem dritt oppfant dette? spreng så mange dere kan i lufta..så blir dette dyrt hehe...så vil de kanskje tenke på å fjerne dette tullet... kommer vel snart sånt dritt på¨motorveien og...

 

 

Originally posted by Yoneck

Heisann, når går det visst unna her...

 

Uff, tror det begynner å bli på tide å skru av skiltet på bilen.

 

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article852983.ece

nå værende bil: =)

 

 

-Honda CRX v-tec 91mod

-Peugot 206 99mod 1,6xs (NB! til salgs,16"1000migila.falken 205x45,air fitler kit,simons effekt annlegg3",cd/radio/senket 40mm,blå,gi bud ;)bilder kommer)

 

Tidligere biler:

 

- opel kadett solgt til herrene av RDL prosjekt

-Nissan Cherry GT Turbo Intercooler

-BMW 325 e30

-Opel corsa 1,3 gt sport

-BMW 320 e30

http://www.kris.1000lecie.pl/crxpics/Honda%20CRX-1.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe jeg stiller opp på prosjektet...men i mitt område hehe..hvis de krøplingene setter det opp her..hehe... sikkert dyre kamera de bruker hehe...kan komme til nytte for oss hehe og sendern koster sikkert noe ;)

nå værende bil: =)

 

 

-Honda CRX v-tec 91mod

-Peugot 206 99mod 1,6xs (NB! til salgs,16"1000migila.falken 205x45,air fitler kit,simons effekt annlegg3",cd/radio/senket 40mm,blå,gi bud ;)bilder kommer)

 

Tidligere biler:

 

- opel kadett solgt til herrene av RDL prosjekt

-Nissan Cherry GT Turbo Intercooler

-BMW 325 e30

-Opel corsa 1,3 gt sport

-BMW 320 e30

http://www.kris.1000lecie.pl/crxpics/Honda%20CRX-1.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

overvåking!!!!!!!!! ikke lov... hva faen er vitsen med å betale veiavgifter når pengane bare går til dritt??? bruk heller penger på å asfaltere istedenfor å bruke no highteck startrek future data teknisk fartsmåling og fotografier som tar bilder av deg om du peller deg i nesa!! skjerpings.. vi har mye annet vil kan bruke de pengane på!!!!!!!!!!!!!!!!! *ut å ta fotoboks raid så det blir stor nedgang i budsjetta dems*

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okay vi må har en demonstarsjon hehe.., i alle byer

nå værende bil: =)

 

 

-Honda CRX v-tec 91mod

-Peugot 206 99mod 1,6xs (NB! til salgs,16"1000migila.falken 205x45,air fitler kit,simons effekt annlegg3",cd/radio/senket 40mm,blå,gi bud ;)bilder kommer)

 

Tidligere biler:

 

- opel kadett solgt til herrene av RDL prosjekt

-Nissan Cherry GT Turbo Intercooler

-BMW 325 e30

-Opel corsa 1,3 gt sport

-BMW 320 e30

http://www.kris.1000lecie.pl/crxpics/Honda%20CRX-1.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår