-cardudde- Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Siden læreren sa at lexa var å tegne(hvor barnslig er ikke det, går i 7 for f***, og jeg orka ikke å tegne eller:D) SÅ bestemte jeg heller for å lage en chop, her er er resultatet: Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skullkid Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Hahahah din lill shitkiddie i 7. går i 7 for f*** Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 når jeg gikk i 7ende banna ikke folk så mye som deg -carude-:D :D du blir bare bedre og bedre..karbonet ser veldig bra ut..farge skiftet er også veldig bra..kanskje ha byttet felger??? Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vil ha skyline Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 offtopic: i dag banner selv førsteklassinger som sjømenn.:D :D Ontopic: Du begynner å komme deg carude. Practice makes perfect;) Siter [x] 2000 Topkart Yamaha 100 1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC [x] 1987 Fiat Croma Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet August 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Originally posted by MSpeed når jeg gikk i 7ende banna ikke folk så mye som deg -carude-:D :D du blir bare bedre og bedre..karbonet ser veldig bra ut..farge skiftet er også veldig bra..kanskje ha byttet felger??? hehe, spørs hvordan lærer du har:D takk, hm, likte det jeg gjorde meg felgene jeg:) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet August 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Originally posted by Skullkid Hahahah din lill shitkiddie i 7. hehe:D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 bra jo ;) liker carbonen ! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg