Nismo Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Laget en liten modd av en Mazda Xedos9 eller hva den nå heter. Er litt småpirk igjen som jeg ikke får til:/ Syns det blir bare vanskeligere og vanskeligere å modde bilene. Men tips og triks hadde vært fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Niiiice;) Sikklelig gate bil! Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 ser veldig bra ut den der..men skulle gjerne ha hatt ett større bilde så man kunne se detlajene litt bedre... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet August 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Originally posted by MSpeed ser veldig bra ut den der..men skulle gjerne ha hatt ett større bilde så man kunne se detlajene litt bedre... Da vises jo alle feilene så godt;) La den ut i 1200 nå. Sliter litt med å få til små detaljer som dekkmønster og sånt. Er nok sikkert bare jeg som ikke har tålmodighet nok. Men syns selve formen på bilen blei bra da. En sånn kunne jeg godt ha eid i virkeligheten. Skal se om jeg gidder å fikse litt videre på den etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg