Compact Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Bestilte meg et skinnarmlen fra BMW. Da jeg mottok det (midtkonsoll og armlen) viste det seg at det var mer grått enn sort. Jeg har sort interiør i bilen og sorte skinnstoler og regnet da med at armlenet skulle være sort. Fra BMW hevder de at de har bestilt ett sort armlen men at det kan være at det blir sort med tid og stunder.....hehe Er ikke dum.....skifter da vel ikke farge sånn helt uten videre. Noen som har opplevd det samme? Noen som kan sjekke at de har bestilt rett armlen? Delenummer : 51160136398 og 51168204643 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Originally posted by Compact Bestilte meg et skinnarmlen fra BMW. Da jeg mottok det (midtkonsoll og armlen) viste det seg at det var mer grått enn sort. Jeg har sort interiør i bilen og sorte skinnstoler og regnet da med at armlenet skulle være sort. Fra BMW hevder de at de har bestilt ett sort armlen men at det kan være at det blir sort med tid og stunder.....hehe Er ikke dum.....skifter da vel ikke farge sånn helt uten videre. Noen som har opplevd det samme? Noen som kan sjekke at de har bestilt rett armlen? Delenummer : 51160136398 og 51168204643 Jeg har ikke ETK og får ikke sjekket. Men det skal være fargekoder på interiør også, spurte de ikke etter den? Hvor mye betalte du for dette gildet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Compact Skrevet August 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 De sjekket med dataene som er lagt inn hos dem om bilen min, slik at jeg regner med at de har sjekket fargekodene. Betalte 2000 for hele greia....fikk litt rabatt. Har sett at uorginale armlen koster rundt 2000 kr så da bestilte jeg heller originalt. Passet perfekt og var lett å montere, men ergelig at fargen ikke stemte. Får se om jeg demontere det og prøver å få det farget sort....noen som har noen tips angående farging av interiør og skinn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Originally posted by Compact De sjekket med dataene som er lagt inn hos dem om bilen min, slik at jeg regner med at de har sjekket fargekodene. Betalte 2000 for hele greia....fikk litt rabatt. Har sett at uorginale armlen koster rundt 2000 kr så da bestilte jeg heller originalt. Passet perfekt og var lett å montere, men ergelig at fargen ikke stemte. Får se om jeg demontere det og prøver å få det farget sort....noen som har noen tips angående farging av interiør og skinn? Hvis armlenet passer over til sedan er jeg kanskje interessert å kjøpe det av deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ndrz_318 Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 51160136398 er sort monteringsett til armlene. 51168204643 er armlene i sort kunstskinn. Det finnes flere typer i ekte skinn, avhengig av typen skinn i bilen (walknappa, montana e.l.) Dersom du har sort montana skinninteriør i din, skulle du hatt 51168196311 isteden. Og Julius: Denne passer bare i Compact. Siter 1998 BMW 318is Coupé - iSbilen 1970 Mini 1000 - lommeraketten 1984 Mini Mayfair Automatic - Minibanksjefens karjol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Compact Skrevet August 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Tror ikke at jeg skal selge det. Har akkurat pratet med BMW Norge og de sa at delenumrene stemte, men at det kunne være fabrikasjonsfeil eller at det rett og slett er feilpakket. Kunne ta kontakt med forhandler og få de til å sende dette i retur og bestille meg et nytt sett......får gjøre det da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ndrz_318 Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Jeg ser nå at Montanaskinn-armlene er gått ut av produksjon. Du får nå bare walknappa-skinn i N5/L7SW-sort, M2SW sort og oregon-skinn i sort. Siter 1998 BMW 318is Coupé - iSbilen 1970 Mini 1000 - lommeraketten 1984 Mini Mayfair Automatic - Minibanksjefens karjol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Compact Skrevet August 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Originally posted by ndrz_318 51160136398 er sort monteringsett til armlene. 51168204643 er armlene i sort kunstskinn. Det finnes flere typer i ekte skinn, avhengig av typen skinn i bilen (walknappa, montana e.l.) Dersom du har sort montana skinninteriør i din, skulle du hatt 51168196311 isteden. Og Julius: Denne passer bare i Compact. Har du denne delekatalogen på data? Hvor får man tak i den? Er det mulig å få en kopi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ndrz_318 Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Du finner en som er online her: http://rust.mine.nu/bmw/ Siter 1998 BMW 318is Coupé - iSbilen 1970 Mini 1000 - lommeraketten 1984 Mini Mayfair Automatic - Minibanksjefens karjol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ndrz_318 Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Eller du kan hente deg en til pc'en her: http://crass.on.ru/bmw/etk/ Siter 1998 BMW 318is Coupé - iSbilen 1970 Mini 1000 - lommeraketten 1984 Mini Mayfair Automatic - Minibanksjefens karjol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Compact Skrevet August 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Originally posted by ndrz_318 Du finner en som er online her: http://rust.mine.nu/bmw/ SUPERT!! Har letet etter en slik delekatalog lenge. TAKK SKAL DU HA!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet August 21, 2004 Rapporter Share Skrevet August 21, 2004 Originally posted by ndrz_318 Eller du kan hente deg en til pc'en her: http://crass.on.ru/bmw/etk/ Sikkert jeg som monger meg fælt her no, så sent på kvelden, men etter å ha lastet ned den filen på over 500mb, greier jeg ikke å åpne den.... Hvilket prog bruker dere for å viewe den? Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet August 21, 2004 Rapporter Share Skrevet August 21, 2004 Originally posted by bmw-bergen Sikkert jeg som monger meg fælt her no, så sent på kvelden, men etter å ha lastet ned den filen på over 500mb, greier jeg ikke å åpne den.... Hvilket prog bruker dere for å viewe den? Så ut som det er winrar fil Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Originally posted by C0bra Så ut som det er winrar fil Takk for hjelpen! Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg