furnes Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 jeg skal gå i gang med å sveise nye hjulbuer på bilen min, men har det ikke helt klart for meg ennå. skal jeg skjære ut den gamle mindre enn den nye og overlappe på baksiden? skal det sveises på begge sider? blir vel mye sparkling for å få det slett :P kan jeg bruke en-faset mig til sveisinga? skal det punktsveises og ikke helsveises? er jo lett at det slår seg så man bør vel kjøle med vann underveis. har god erfaring med sveising, men ikke i så tynt stål. så har dere noen tips & erfaringer så kom med de! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 'punkt' rundt, ikke helsveis. ta hjørne for hjørne, altså diagonalt til du til slutt får en sammenhengende punktsveis hvis du vil.. husk å la det kjøle seg.. vær tålmodig, hvis ikke bøyer det seg. en-fase funker fint... Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg