asona_er_best Skrevet Desember 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 ang grepet på denne bilen.. kanskje prøve å senke den så du får tyngdepunket lengst mulig ned, også kjøre med felger og dekk som bygger litt utover, eller bruke en Spacer. jeg kjører altid med 5mm spacer pr side forran på volvoene mine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Desember 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2008 ang grepet på denne bilen.. kanskje prøve å senke den så du får tyngdepunket lengst mulig ned, også kjøre med felger og dekk som bygger litt utover, eller bruke en Spacer. jeg kjører altid med 5mm spacer pr side forran på volvoene mine. Tanken med å få ned tyngdepunktet har vært der hele tiden, men hva er best? forann, bak eller på hele bilen? Spacere blir vel montert også vil jeg tro. Siter Det er bedre å være i en deilig trekant, enn en ond sirkel. http://bilcross-ostfold.piczo.com/?cr=2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 trur det er best å ha den nogenlunde lik i høyde forran og bak. det ser jo ut til å fungere fint på saab og golf hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Desember 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 trur det er best å ha den nogenlunde lik i høyde forran og bak. det ser jo ut til å fungere fint på saab og golf hvertfall Ok Takker for tips! Kjørte du bilen på bildet på neglespretten? Siter Det er bedre å være i en deilig trekant, enn en ond sirkel. http://bilcross-ostfold.piczo.com/?cr=2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2008 nei.. den bilen på bildet mitt blei solgt på bud etter å ha lånt den bort. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Desember 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2008 Bimmerfører galleri - Bilforumet Galleriet Klikk på linken over. :race :race :race :race Legger ut ny link til bilder av mitt prosjekt Siter Det er bedre å være i en deilig trekant, enn en ond sirkel. http://bilcross-ostfold.piczo.com/?cr=2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hvard Skrevet Desember 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 Fant ett bilde av meg fra smådølsfestivalen 08 fikk en liten dytt men kom forran fordet Siter Div Volvo Bilcross Volvo 940t 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 det var et tøft bilde;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hvard Skrevet Desember 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 Ja det er igrunn det =) Siter Div Volvo Bilcross Volvo 940t 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Desember 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 Får vel slenge ut et bilde av min crosser.. bmw e30 med b230e med webergasser å greier. :p Puffa litt i siden på den kadetten som er i lufta, så den ramla på hue nedi skauen.. :b Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hvard Skrevet Desember 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 nice, volvo i bmw'n å:) Siter Div Volvo Bilcross Volvo 940t 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Desember 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 For oss som er mer bilkyndige en datakyndige på dette forumet, hvordan F... får man lagt ut bilder i meldingene her? Siter Det er bedre å være i en deilig trekant, enn en ond sirkel. http://bilcross-ostfold.piczo.com/?cr=2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Desember 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 For oss som er mer bilkyndige en datakyndige på dette forumet, hvordan F... får man lagt ut bilder i meldingene her? Host opp bildet på f.eks photobucket.com og legg ut IMG-kode linken her.. :) Evt bare linken og ha Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Desember 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 funker så fett med volvo i bmw da.. i sverige er det jo et par stk.. en i teamet mitt hadde en e30 med b23 også, den endte opp hos Steffen Bjerknes som satte en mindre orginal b23 i den, fy faen som den bmw'n røska på landsfinalen.. vurderte nesten bud på den, enda jeg ikke er så bmw fan akkurat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hvard Skrevet Desember 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2008 jaja sier ikke att det ikke funker, men litt artig med volvo maskin i bmw. ekke så mye av det rundt her i sør Siter Div Volvo Bilcross Volvo 940t 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg