asona_er_best Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 blir nok ikke det dessverre.. hvis ikke ville jeg ha spist opp de siste ishjula mine... er vel ingen bekymring for deg det?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tveiten motorsport Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 blir nok ikke det dessverre.. hvis ikke ville jeg ha spist opp de siste ishjula mine... er vel ingen bekymring for deg det??[/QUOTok. ok. je må ha taki meg no ishjul nå tl den røde 240 da je ska ha den på isen du får ta deg ein tur oppover veit du med 740 hehe. så kan vi rassa litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 har tenkt mye på det.. men det er styggmye jeg tenker på så kjenner jeg økonomien min rett så bruker jeg vel penga på lappen eller gatebilen.. er litt i det sparsomme hjørnet og det blir jeg vel ut sesongen også. men far sponser nok sesongen litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tveiten motorsport Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 har tenkt mye på det.. men det er styggmye jeg tenker på så kjenner jeg økonomien min rett så bruker jeg vel penga på lappen eller gatebilen.. er litt i det sparsomme hjørnet og det blir jeg vel ut sesongen også. men far sponser nok sesongen litt realt da du slipper å betale skjøl sikert. men det koster ikkje så my ein dag på isen da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 hva koster det der oppe da??.. må jo få bilen opp også vettu.. anre ikke om prøve-skilter funker på den heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tveiten motorsport Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 hva koster det der oppe da??.. må jo få bilen opp også vettu.. anre ikke om prøve-skilter funker på den heller trur det hva 500 el no får å kjøre heile dagen før. veit ikkje heilt nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 okeii.. det var ikke ille da.. får med eirik engh og så blir det billigere også får vi no å le av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tveiten motorsport Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 okeii.. det var ikke ille da.. får med eirik engh og så blir det billigere også får vi no å le av. ok hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegaraasen Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 ok hehe ossen er det med isen på solevannet da? er vel kanskje litt tidlig enda..? er klar til å rasa jeg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tveiten motorsport Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 ossen er det med isen på solevannet da? er vel kanskje litt tidlig enda..? er klar til å rasa jeg :D trur det e 6-7 cm med is så er litt tidelig ja hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hvard Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Førstegangen jeg kjørte fikk jeg svartflagg. Leda b finalen skikkelig på smødølsfestivalen08 var litt ivring å snurra, skulle bare rygge litt menn da fikk jeg ett køl svartfalgg gitt. Gjorde jo nesten det samma på eikern men der fikk jeg ikke flagg da =) Siter Div Volvo Bilcross Volvo 940t 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 skjønner jeg jo godt.. skumle saker når folk drar igang med en gang etter en snurr.. var en på flisa som snurra i B-finalen jeg kjørte, han rygga ut igjen med fronten mot fronten min!! hadde ikke han fortsatt å rygge ville vi ha fått en front mot front! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hvard Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 jo men jeg snurra ikke rundt fikk lisom nesa mot kanten og rygga bare litt bakover menn det er uansett det samme nå Siter Div Volvo Bilcross Volvo 940t 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 ja det er klart.. godt det ikke smallt.. når jeg tenker meg om så har jeg jo faktisk gjort dette selv.. snurra også kom jeg med snuta opp i jordvoll.. rygga ned igjen og stoppet mens jeg skulle skifte gir, da kom det en scorpio i full sladd rett i ræva på meg mens jeg holdt bremsen inne. det endte forsåvidt med sykehusbesøk mens a-finalen jeg skulle vært i(som jeg også kvallet i) ble kjørt mens jeg tok bilder av nakke og rygg.. går til kiropraktor 2 ganger i måneden pga detta:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hvard Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Det var jo første bilcross løpet mitt så jeg tenkte jo bare litt bakover også videre igjen men.. Siter Div Volvo Bilcross Volvo 940t 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg