hvard Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Stemmer jeg fikk en bak meg som presse på meg først=) Mista bremsene da så greide ikke følge dere =( Kjedelig helt i starten av a finalen neste også miste bremsene, da blei jeg potte sur.. hehe Siter Div Volvo Bilcross Volvo 940t 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 vare du som ga meg ein dytt inn i skjikana på sigdal i a finale på siste 2 dagern? je kjørte ein rød 240 RØD?? den jeg har nå?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hvard Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 det jeg husker med 240n te tveiten fra sigdal var at bak på høyre dør var det merke etter taking hvis ikke jeg husker feil^^ Siter Div Volvo Bilcross Volvo 940t 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tveiten motorsport Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 RØD?? den jeg har nå?? nei ikkje den du har nå. je har min ennå jeg den hadde stått siden 2004 kjøpte den uten motor 1 uker før løpe på sigdal og satte inn ein godt brukt 230a med ein dbl 38/38 mm granada gasser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tveiten motorsport Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Stemmer jeg fikk en bak meg som presse på meg først=) Mista bremsene da så greide ikke følge dere =( Kjedelig helt i starten av a finalen neste også miste bremsene, da blei jeg potte sur.. hehe ja stemmer for det blei ein bulka bak skjerm på dena strøkene 240 min hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hvard Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 hehe det er så kjedelig når sånt skjer men det kunne jo vært verre da, heile driten kunne jo stoppa eller ett eller annet. greide nesten og holde 4 plassen helt ut til han bak dytta litt godt til meg på siste runden:) Siter Div Volvo Bilcross Volvo 940t 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tveiten motorsport Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 hehe det er så kjedelig når sånt skjer men det kunne jo vært verre da, heile driten kunne jo stoppa eller ett eller annet. greide nesten og holde 4 plassen helt ut til han bak dytta litt godt til meg på siste runden:) du kommer vel igjen tel neste år okså på sigdal el? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hvard Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 yess kommer nokk ihvetfall på ett av løpa. veit ikke ossen bil jeg stiller i men det kommer ihvertfall til å være en orange volvo som dytter bak:D Siter Div Volvo Bilcross Volvo 940t 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 skal nok ikke skuffe deg neste år med sigdals kjøring.. fatter'n har allerede fått startnummer til han skal kjøre der.. det blir med en bud volvo.. han sa at han ikke skulle ha no dritt når han først sku kjøre så vi skal bude non løp til vi har en bra bil til han.. men der skal jeg være drekkaniker. da er jeg tilogmed gammal nok til å handle HANSA selv:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tveiten motorsport Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 yess kommer nokk ihvetfall på ett av løpa. veit ikke ossen bil jeg stiller i men det kommer ihvertfall til å være en orange volvo som dytter bak:D huff da kan få svart flagg får å dytte veit du hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tveiten motorsport Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 skal nok ikke skuffe deg neste år med sigdals kjøring.. fatter'n har allerede fått startnummer til han skal kjøre der.. det blir med en bud volvo.. han sa at han ikke skulle ha no dritt når han først sku kjøre så vi skal bude non løp til vi har en bra bil til han.. men der skal jeg være drekkaniker. da er jeg tilogmed gammal nok til å handle HANSA selv:) du må kjøre du okså? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 det med svartflagg veit vel du litt om?? har enda ikke fått svartflagg trur jeg, men en god del advarsel nei jeg skal bruke en del av neste sesong på å sørge for at søstra mi får kjørt.. også har pappa ingått en avtale med Arve Stokholm i godfull tilstand at dem sku kjøre på sigdal med startnummer 1 og 2. kan hende vi deler bil om vi ender opp med en av mine, men skaffer vi no gromt skal han få lov å se at det ikke er så enkelt.. blir nok en annen tone på han da ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tveiten motorsport Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 det med svartflagg veit vel du litt om?? har enda ikke fått svartflagg trur jeg, men en god del advarsel nei jeg skal bruke en del av neste sesong på å sørge for at søstra mi får kjørt.. også har pappa ingått en avtale med Arve Stokholm i godfull tilstand at dem sku kjøre på sigdal med startnummer 1 og 2. kan hende vi deler bil om vi ender opp med en av mine, men skaffer vi no gromt skal han få lov å se at det ikke er så enkelt.. blir nok en annen tone på han da ja har bare fått 1 svart flag og det skulle jeg ikkje hatt men sånn kan det gikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 ååja.. da så Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tveiten motorsport Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 ååja.. da så du veit ikkje om det blir no vinter løp på hakavika i år el? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg