one Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Heisann, har fått et problem med ruklete girmekanisme på Audi'n... har vært en stund, men ting tar tid vettu. Det som jeg syntest er merkelig er at hele "klumpen" som girspaken sitter festet til er "løs". Illustrert på bildene under kan man såvidt se at det hele løftes opp en halv centimeter. Noen som har peil på hvordan jeg får fikset dette eller hva som gjør at det er ruklete? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet August 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Da har det blitt "finvær" og jeg gikk løs på Audi'n for å fikse girspaken :D Som en på VACN forumet antydet så var det feste-boltene som har løsnet. Disse ser ut til å ha vært limet fast i karosseriet tidligere. Slik så det altså ut under all plastikken og isolasjonen... skal bli spennende å montere dette igjen :D Wooohooo alt er løst og svever :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet August 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Alt ble som nytt etter jeg fikk satt i noen feite karosseri skruer og trikset sammen det hele igjen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solheimen Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 fin ilustrasjon og forklaring, halp meg mye ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg