superkonge Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Heisan Jeg trenger en rimelig CD-spiller til bilen. Vil ikke ut med mer enn 1500kr. Må kunne koble til 4 høytalere. Hvilken bør jeg kjøpe? Fint om dere legger ut link til nettbutikk med produktet. Mvh Superkonge Edit: La opp øvre prisgrense litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Originally posted by superkonge Heisan Jeg trenger en rimelig CD-spiller til bilen. Vil ikke ut med mer enn 1000kr. Må ha 4 kanaler. Hvilken bør jeg kjøpe? Fint om dere legger ut link til nettbutikk med produktet. Mvh Superkonge 4 kanaler til ? Og er det snakk om rca utganger må du nok ut med 2000 for en brukbar en.. Ingen selger nye cd-spillere til 1000 såvidt jeg vet.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superkonge Skrevet August 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Originally posted by Zetec 4 kanaler til ? Mener at jeg må kunne koble til 4 høytalere. Er dette en god spiller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Originally posted by superkonge Mener at jeg må kunne koble til 4 høytalere. Er dette en god spiller? For å si dette enkelt, du får nok det du betaler for.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Hei og hå :) Har vært gjennom samme regla selv, trengte en ny spiller til rundt 1000kr, men fant ikke noe brukbart. Bilradiospesialisten hadde en BOSS-sak til 990,- men den ville ikke engang karen som jobbet der anbefale meg, så da ble det til at jeg kjøpte brukt. Det er masse spillere som annonseres på QXL ganske ofte. Selv endte jeg opp med denne, synes selv det var ett godt kjøp. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Får en liten dårlig Sony spiller på Elkjøp for 875,- vist jeg ikke husker helt feil. Legger du til 200kr til får du med RDS og greier. (kjøpte en til mamsen) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Skal du ha billigst mulig spiller...men ikke vil gi slipp på kvaliteten...så kjøper du denne :D http://www.bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=1057 @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 viss du går opp litt i pris, slik som den spillern til alpher så kommer du til å bli mye mer fornøyd, fordi dem holder lengre og spiller bedre. du merker fort om en spiller er bra eller dårlig. eller så kan du jo gjøre noen kupp ved å kjøpe brukt Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superkonge Skrevet August 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 OK, da har jeg lagt lista opp til 1500kr. Er den som "@lpher" linket til det beste jeg får for den prisen eller kan dere linke til noe som er bedre. Må være til en nettbutikk dere linker. Mvh Superkonge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffen96 Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Jeg la akkurat ut en ny spiller på QXL: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=13233613 Merket er Foryou - modell CM110, ikke verdens mest kjente, men jeg må si jeg ble imponert over lyden for å være så billig. Jeg monterte selv modell CM226, men jeg tror inmaten er ganske lik på Foryou modellene. 4*45 watt, 4 linjeutganger, RDS, MP3 osv. Jeg har model CM203, CM206 og CM700 tilgjengelig også. Søk på internet, så finner du info om modellene. Om du hadde vært i nærheten av Oslo, kunne du jo hørt på CM226. Om du er interessert, kan du jo sende meg en mail. einar.dahle@vostok.nowww.vostok.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg