vagen Skrevet Desember 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2004 Originally posted by Jaguar Fineste Carina E noensinne fra tråd-starter... Du skulle aldri solgt den:eek: Takker. Noen bilder til, siden du liker'n :) Vet jeg ikke skulle solgt den :-/ Men...ting skjer. Så er det jo alltids nye prosjekt...Som f.eks: Får se hvordan dette ender opp... :-) Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 noen som har sett noe av den i det siste? Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J-ski Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 sinnsykt kul da =D det er den kuleste carinan jeg har sett "thumbs up" Siter "Ænkell å Grei læggen breeiii" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bass84 Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 faen...vil ha sånn japse bil, fin fin styla:D Siter TRU Technology SH1 Zapco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 damn, trodde aldri de kunne bli så fine ;) mora mi har enn sånn ;) hehe Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Tråden dukket opp fra de døde igjen? :-) Fint å høre den falt i smak. Her er noen flere bilder, fra litt forskjellige "stadier" av styling når jeg drev med den... Hadde desverre ikke noe tilgang på ett bra digital kamera når jeg eide den, ergo den ræva bilde kvaliteten :-/ Og jeg gidder ikke sensurere skiltnummeret, for hos vegvesen.no står det "kjøretøyet er avregistrert" så da spiller det liten rolle. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
apetor Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 En del kommentarer her på at folk ikke trodde en Carina kunne bli så pen/rå osv. Carina II og E er faktisk meget pene biler, rene linjer og ingen syke designdetaljer som fucker opp hele bilen. Synes de Carinaene før II også er fine, men det blir litt en annen generasjon igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apsis Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 En del kommentarer her på at folk ikke trodde en Carina kunne bli så pen/rå osv. Carina II og E er faktisk meget pene biler, rene linjer og ingen syke designdetaljer som fucker opp hele bilen. Synes de Carinaene før II også er fine, men det blir litt en annen generasjon igjen. Er helt enig (iallefall med carina E) Skjønner ikke hvorfor for eksempel en Civic sedan skal være så mye mer populær enn Carina E i utgangspunktet. Med 3S-GE under panseret og multilink hjuloppheng (som begge finnes på GT-i) er dette en grom bil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acidica Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 Sorry for å dra frem en litt gammel tråd, men hvor er det mulig å få tak i slik styling eller styling i det hele tatt til Carina E? Har ikke funnet noen Norske Webshopper iallefall... Siter Politiet: Hvorfor har du ikke på sikkerhetsbeltet? Meg: Jeg hadde på beltet jeg tok det av akuratt nå, så du ikke det? Politiet: Det kan du umulig ha hatt, for beltet henger nemlig en halvmeter utfor døren.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 såg bilen på lørdag..sto uten skilter og frontfangeren var knust.. var litt forandra bakluka på bilen også, skilthullet var sveiset igjen og der hadde komt nytt skiltfeste på støtfangeren bak... Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willip Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Ville bare informere om at jeg har kjøpt bilen og den er i tipp topp stand:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 har sett den i ulsteinvik noen ganger i det siste ja..få ut noen nye bilder av den da Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Noen nye bilder av gamle bilen hadde vært gøy og se ja... Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willip Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Noen nye bilder av gamle bilen hadde vært gøy og se ja... Skal legge ut noen snart:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willip Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 har sett den i ulsteinvik noen ganger i det siste ja..få ut noen nye bilder av den da Ja det er logisk siden eg jobber i ulsteinvik:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg