Gå til innhold

SÅNN skal en carina e se ut!

Ranger emnet


vagen

Anbefalte innlegg

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by NoFear

Har egentlig aldri skjønt det der med å style slike "familie"-biler før, men den der var faktisk litt tøff da. Egentlig litt arti å se noe annet enn styla golfer og annet "råne-standard"...

 

Uff. Da må du ikke se den andre tråden om en av mine tidligere biler da...

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?threadid=45889

 

hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by dalheim

fineste carinaen jeg har sett... gjør du noe med interiøret når du styler biler eller? eller er det bare utsiden du holder på med?

 

Har desverre ingen bra bilder av interiøret. Satte inn røde stoler forann, og trakk om dørsider + baksete i samme farge. Men har kun bilder av stolene + karbon interiøret jeg hadde i den (se nedenfor). Og snapOff.

 

Var også 4 forsterkere, 6x6,5" mellomtone, 6xdiskant, 4x12" bassere, 2 batterier, og 3 kondensatorer i bilen på ett tidspunkt :)

 

interior2.jpg

 

interior.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vagen

 

Uff. Da må du ikke se den andre tråden om en av mine tidligere biler da...

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?threadid=45889

 

hehe.

 

En golf4 har no vel aldri vært kjent som noe familiebil, selv om det er 5 dørs...

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

 

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Apsis

 

En golf4 har vel alltid vært en familiebil... ;)

 

Det var dine ord... Golf stasjonsvogn kan vel betegnes som det... Kan ikke se for meg en familie på 5 som har det så godt når de drar på langtur med en Golf4...

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

 

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoFear

 

Det var dine ord... Golf stasjonsvogn kan vel betegnes som det... Kan ikke se for meg en familie på 5 som har det så godt når de drar på langtur med en Golf4...

Godt har de det nok ikke... :D Allikevel er det da familiebil. Bobla var familiebil nr.1 i Norge i sin tid, uten at det betyr at en familie på fem hadde det særlig komfortabelt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nokre kompiser som har og har hatt carina e.

ein er kondemnert. 2 nettopp blitt fiksa etter kolisjon og ein som er blit delvis styla. bare front og sideskjørt. senkesett og eksos er neste på lista.

 

her er ett og det einaste bilde eg har av den.

P8130056.jpg

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår