DaButcher Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 hvordan går det med volvoen din? updates? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollaboy83 Skrevet September 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 halla....ALT har stått litt stille, men i morgen skal jeg til en å høre på rustsveising...først det, så resten. Har nettopp fått meg hus også, bad, kjøkken og soverom skal pusses opp! så jeg har NOK å gjøre utover vinteren! Men skal få tatt bilder osv en dag. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Originally posted by Rollaboy83 halla....ALT har stått litt stille, men i morgen skal jeg til en å høre på rustsveising...først det, så resten. Har nettopp fått meg hus også, bad, kjøkken og soverom skal pusses opp! så jeg har NOK å gjøre utover vinteren! Men skal få tatt bilder osv en dag. :) å høre på rustsveising, er det gøy da? bedre å høre på radio vel? Min er "rustfri".. iallefall de viktige stedene. har litt lakkrust i reservehjulsbrønner selvsagt. men gulv og kanaler er strøkne :-) byttet den venstre, men den høyre var strøken fra før. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollaboy83 Skrevet September 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 "høre" hahaha, ja jeg skal sende den på rustsveis...er i bakre kanal høyre og begge hjulbuene bak, etter det er det vel noe i reserverhjulsbrønnene, men de er ikke noe krise! Skal nok bli bra skal du se :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Originally posted by Rollaboy83 "høre" hahaha, ja jeg skal sende den på rustsveis...er i bakre kanal høyre og begge hjulbuene bak, etter det er det vel noe i reserverhjulsbrønnene, men de er ikke noe krise! Skal nok bli bra skal du se :op solgte nettop en ny høyre kanal, men de koster bare 290kr stk hos http://www.veng.no jeg kjøpte via http://www.lakkspesialisten.no, avd. bergen Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Nais nais. venter bare på at bestefaren til en kompis av meg skal selge 242 en sin. Helt original noen og 70 modell, runde lykter og baklys som ikke går rundt hjørnet. Bortsett fra en meget slitt clutch så er den strøken.. Orange originallakk :D Skal tro om jeg blir førstemann med oldschool volvo 242? Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 ett smykke er vel en overdrivelse.. hehe..;) :op :cool: Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[-PaRtY-] Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Her er de to råeste frontene til 240 (min mening): http://www.home.no/volvo-242/bilde.JPG På den med amerikanske lykter skulle det kanskje vært snutepanser? Men flatpanser og runde lykter er det desidert råeste på 242, etter min menig!! Siter VOLVO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Jepp, definitivt. Likte det ikke først, men har blitt vant med det, nå liker jeg det bedre enn 81(?) looken. Blir liksom mer klassisk. Hehe, du mangler bare Engelmann Cromspeil og små feite cromfelger på den grønne volvon nå.. Og en feit DCOE Weber maskin under huven! :) Skal jo værra klassisk vøttø! :D Liker ikke amerikansklyktene. Vet ikke hvorfor, syns bare det ser så heimsnekra ut.. Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[-PaRtY-] Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Den amerikanske fronten min ser kanskje heimsnekra ut, det skal være snutepanser og annen grill på den. Men så er nå flatpanser tøffest da;) Bilen var sånn når jeg kjøpte den og sånn får den bare være... (bruksbil) Siter VOLVO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Må si at de 2 på bilde var jævlig tøffe.....passa skikkelig godt vedsiden av hverandre åsså.....det eneste er at den rød skulle hatt den nye type fanger....men som du sier det er jo en bruksbil..... Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Originally posted by Mad_Maxx Jepp, definitivt. Likte det ikke først, men har blitt vant med det, nå liker jeg det bedre enn 81(?) looken. Blir liksom mer klassisk. Hehe, du mangler bare Engelmann Cromspeil og små feite cromfelger på den grønne volvon nå.. Og en feit DCOE Weber maskin under huven! :) Skal jo værra klassisk vøttø! :D Liker ikke amerikansklyktene. Vet ikke hvorfor, syns bare det ser så heimsnekra ut.. Tror du roter litt her.. 78' er den med runde lys (og de før), samt lys som ikke går rundt hjørnene. 79'-80' er den med kvadratiske lys og baklys som går rundt hjørnene (ikke de brede baklysene) 81'-> er den med rektangulære lys og baklys som går rundt hjørnene (den med brede baklys), har også andre blinklys fremme. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Ja jeg roter. Derfor ? bak. Kan ikke for mye om volvomodellene.... Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg