Mor di Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Har tenkt å sandblåse mine vinterfelger fordi lakken er begynt å bli veldig dårlig......er det lurt å sandblåse alufelger? Siter 93 325i Coupe (x)86 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jafo Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Lurer på om man driver med glassblåsing av lettmetall.. Tror sand blir for hissig og sliper ned litt alu også.. :) Siter Mitsubishi Klubben, Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Originally posted by Jafo Lurer på om man driver med glassblåsing av lettmetall.. Tror sand blir for hissig og sliper ned litt alu også.. :) må bruke glass, ja. søk på gulesider.no Siter -fS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Originally posted by Yoneck må bruke glass, ja. søk på gulesider.no Hei! Glassblåsing er håpløst effektivt til dette. Snakk med noen som blåser og be de bruke møbelsand. 800-1000 kr for 4 felger hvis de ser bra ut Hvis du søker på forumet så finner du dette diskutert flere ganger.. Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAZDA GT-R Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Sandblåste felgene mine i vår, var masse steinsprut i bakfelgene etter mye grusrally. Det ble brukt fin sand, og dem ble pulverlakkert etterpå. Resultatet var faktisk at felgene var finere en de var i fjor da de var sprett nye, derfor sandblåste og lakkerte jeg framfelgene også. De som sier du må glassblåse prater bare tull! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg