duxx0 Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Har sett litt på denna bilen og synes det er råstilig, og tenker på å kjøpe meg en slik en, men da lurer jeg på en del ting.. fordeler / ulemper med denne bilen (bortsett fra plass) mulig å ta ut sikringen til antispinnen? noen vanlige feil ved den? Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 ja du kan fra koble antispinn! Denne bilen med coilovers er helt RÅ! Jeg testa en slik 1.6l motor. dama hadde planer om å kjøpe. det er en skikkelig sportslig bil. Beste feelingen er girkassa. Ta deg en test tuR! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg