Ost Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 Hva sier dere alle sammen! Hva med et lite wintermeet for oss nord for Dovre? Hva om vi møtes en kveld for litt kjøring på en "lukket" parkeringsplass? Forslag: Vi møtes ca kl. 21.00 på parkeringsplassen på Dragvoll førstkommende Tirsdag. Så finner vi ut hva vi gjør videre. Noen som kan tenke seg å komme? Passer andre tidspunkt eller et annet sted bedre? Kom med forslag! OZzzt zzzz Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 jeg kan komme jeg.kan bli litt digg og møte noen nye ansikter. send på en pm da!! Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking_S6 Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 Detta kan bli moro... Jeg kommer så lenge Quattro-føret holder seg.... :D :D Siter Audi S6 Avant http://trondheim.vwaudi-club.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 Mulig jeg dukker opp. Dog er det litt begrenset hvor morsomt det er med en FWD på en stor parkeringsplass, men jeg kan jo kanskje ta med et kamera .. :-) (dessuten ser bilen skikkelig trist ut nå som den har fått på seg vintertøflene) Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking_S6 Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 OST, husk at det er 2 store parkeringsplasser på Dragvoll...;) Masse plass så lenge de som bruker parkeringen til og parkere har dratt hjem(artig med litt hindring i veien ).....:D Siter Audi S6 Avant http://trondheim.vwaudi-club.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 Originally posted by raboc Mulig jeg dukker opp. Dog er det litt begrenset hvor morsomt det er med en FWD på en stor parkeringsplass, men jeg kan jo kanskje ta med et kamera .. :-) (dessuten ser bilen skikkelig trist ut nå som den har fått på seg vintertøflene) du aner ikke hva trist er du før du har sett bilen min med stygge stålfelger og knust lykt i å greier.min bil er rett og slett stygg for tiden,men det er ikke noe jeg kan gjøre med det har ikke nokk penger!!men da blir det altså litt liv i morgen da?!?!gleder meg allerede jeg!! Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audunius Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 Jeg skal faktisk på kurs i tr.heim denne uka. Så dette passer egentlig ypperlig. Henger meg på deg jeg D-1.. Du skal vel på kurs du også? Åsså er du en del bedre kjent enn meg der. Siter 1988 Peugeot 405 MI 16 1993 Golf 1.9 TDK x 1993 Rieger Golf x 1988 Peugeot 405 MI 16 x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 Jeg regner med at Ost mener parkeringsplassen på øversida, ved idrettsbygget? Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 godt mulig jeg også tar meg en tur.... :D men ikke mobb bilen min... vakre 15" originalfelger ;) senkesett kom idag,men er (naturlig nok) ikke montert ennå... blir til helga! :D :D Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 kan ikke mobbe noen som garanter har en penere bil enn meg.synes synd på bilen min nå,den er så sinnsykt stygg for tiden.gleder meg til sommeren jeg! kan ikke noen av dere som skall i vei pm meg med en gang slik at jeg kanfå et mob nr,så det blir mulig og ta kontakt før jeg kommer opp.jeg kjenner jo ikke noen av dere,så jeg vet jo ikke hva jeg skall se etter!!:) Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 Jeg kjenner heller ikke noen, så jeg foreslår at vi ser etter en S2 Coupe med villt hjulspinn så snøspruten står :-) (sjøl kjører jeg en *tammtarratma* rød Corolla) Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audunius Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 Originally posted by tomgr godt mulig jeg også tar meg en tur.... :D men ikke mobb bilen min... vakre 15" originalfelger ;) senkesett kom idag,men er (naturlig nok) ikke montert ennå... blir til helga! :D :D Hehe.. Du stiller da temmelig mye sterkere enn meg da Tomas.. Jeg har 13" stålfelg og knust frontleppe på bilen min jeg da.. Det ser temmelig snålt ut det :rolleyes: Siter 1988 Peugeot 405 MI 16 1993 Golf 1.9 TDK x 1993 Rieger Golf x 1988 Peugeot 405 MI 16 x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 Originally posted by Audunius Hehe.. Du stiller da temmelig mye sterkere enn meg da Tomas.. Jeg har 13" stålfelg og knust frontleppe på bilen min jeg da.. Det ser temmelig snålt ut det :rolleyes: hehe..såpass ja ;) har ihvertfall alu-felger hele året jeg,ja...:op du har vel (kanskje) tlf.nr. mitt ennå..?..så,hvis du ikke finner fram,så kan du jo slå på tråden... ;) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet November 18, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 Jepp! Det er den parkeringsplassen på øversida jeg mente, men hvis det blir litt folksomt der går det an å flytte på seg eller spre seg (som Viking_S6 sier). Husk å formidle budskapet da, så vi blir så mange som mulig! (Noen gi beskjed til "dumpventil"-Rune ;) ) Men hvis ingen har noen innsigelser så møtes vi på den øvre parkeringsplassen på Dragvoll klokken 21. i morra. Skal ta en tur i kveld jeg å sjekke hvordan forholdene er :D OZzzt zzzz PS! Har fått positiv tilbakemelding fra en med mye mer effekt enn meg, og en som heller ikke er redd for å vise det! Håper virkelig han kommer! ahahahhaha Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audunius Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 Originally posted by tomgr hehe..såpass ja ;) har ihvertfall alu-felger hele året jeg,ja...:op du har vel (kanskje) tlf.nr. mitt ennå..?..så,hvis du ikke finner fram,så kan du jo slå på tråden... ;) Jepp. Har telf. nr ditt enda ja. Jeg slår på tråden når det begynner å li på kvelden i morra jeg :) Siter 1988 Peugeot 405 MI 16 1993 Golf 1.9 TDK x 1993 Rieger Golf x 1988 Peugeot 405 MI 16 x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg