Gå til innhold

Div. Golf 2 ting selges, og vurderes solgt

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Div. Golf 2 ting selges

Samlededelerpa778gulv.jpg

Deler som selges:

-Stabstang i aliminium (motorrom)

-Speedo (220 kmh) km stand 170k

-Orginale sotede baklykter

Deler som vurderes solgt:

-Orginale elektriske viduheiser m/brytere og alt

inkludert midtkonsoll m/brytere

-Orginal sentrallås (luft/pnaumatikk)(4-dørs)

fungerer også til 2-dørs, med seks moduler;

alle dører, tanklokk og bakluke.

Og ventilerte slissede skiver til 16v...

Gi bud.....

v.jpg

Stabstagalu.jpg

Stabstagalu2.jpg

Speedo2.jpg

Hovedenhettanklokkh248yresideluft.jpg

Germanpartselvindu.jpg

Elbryterelvindu.jpg

Elogluft.jpg

La778senhetluft.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er interessert i elektriske vindusheisene dine med knapper :)

Men er det til 2dørs eller 4dørs? 88+ eller pre 88mod? For det er visst forskjellig.

Hvis det er til 2dørs 88+mod. hvilken pris tenker du?

Jeg har et sett vanlig 88+mod vindusheiser hvis det er av interesse, men antar at el.heisene dine er til pre88 mod.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

El ruter er til 4-dørs, satt på en pre. 88, har spurt litt rundt på forumet her om de går på 90 dører men har ikke fått noe svar(skaL være mulig og bygge om i følge Møller. Dette er da orginale el ruter m/ ledningsnett, midtkonsoll(5 brytere) og brytere til bakdører. Med andre ord ikke lett og få tak i. Gi bud.

Edit: El vindusheisene passer i 90 dører! prøvde de nå på de dørene jeg har i stua :cool:

Stabstaget selges for 800.-

Rage: Skal du ikke ha dette på golfen din da?

Har ikke bestemt meg enda, blir jo en del ekstra vekt vet du ;) også noe av grunnen til teksten vurderes solgt også har jeg jo en del annet og leke med:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Speedo: 500,-

El vindu.....

Saken her er jo det at får jeg et godt nok tilbud så selger jeg dette, men ellers bruker jeg det selv... Er jo tross alt orginale heiser det er snakk om her, du ser ikke så mange mk2ér rundt som har det!!! Er ikke meningen og være vrang og sær og ikke gi en ca. pris men jeg er nyfiken på hva dere synes dette er av verdi. (vet jo hva jeg vil ha for dette):o

Så gi bud:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider