Gå til innhold

hva er det som henger under eclipsen i the fast and the fourius?


maxgets

Anbefalte innlegg

Originally posted by maxgets

hva er det som henger under eclipsen i the fast and the fourius??

ser ut som en slange el noe..er det sån som jorder bilen så man ikke får støt når man tar på karoseriet?

 

La ikke merke til det før nå... Det er sikkert samme prinsippet som med radio-bilene på tusenfryd, tror du ikke? :D

- magz -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg fått sett noe av den nye filmen, men kaskje det er en sånn dings pappa har på volvoen sin. En sånn "lynavleder" hehe

slik at man ikke får strøm i seg når man tar på metallet på bildøra og sånn vettu. Bra forklaring eller?? hehehe

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det har gått litt fort i monteringa av bilen. Er nok en NOS slange som har løsna. Ser veldig amatør messig ut. En av de tingene som får meg til å grøsse ved den filmen, det andre er senen hvor han mister gulvplata.

- 95 BMW 740

-x Mazda Miata Turbo(250Hk)

-x Toyota Celica GT-4 WRC

-x 2stk MX-5

-x ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Åge

En av de tingene som får meg til å grøsse ved den filmen, det andre er senen hvor han mister gulvplata.

 

Det var jo bare såå realistisk da..

Har skjedd med meg ved et par anledinger.. begge gangene falt dama ut.

Men det gikk greit, for hun var så tynn at hun hang ikke fast i eksosanlegget..

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by The Mazta'

Heldigvis ramlet den på igjen etterpå når de kjører fra cops'en, Vin Diesel har ikke noe problem med at beina skraper nedi asfalten liksom....og bilen går plooootselig veldig bra selv om han svidde motoren 10min før... :D

Poenget var jo at Vin Diesel sparka avgårde kjerra med griselabbene på ekte flintstonevis, mens han brummer og plystrer. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår