2dørs GTi 8Vplus Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Jeg trenger hjulspindel venstre foran. Veldig! Så hvis du har en, komplett med lager og nav; send en mail på ttrane@hotmail.com eller svar på denne tråden. HASTER NO JÆVLIG MYE! setter pris på alle henv. vindusheis til gamle dører (v.f på 3dr.) trenger jeg også hvis noen har.... Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Vindusheisere pleier man å finne ganske lett hos skrapern... 150-200spenn ca ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet August 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 er ikke så jævla nøye med vindusheisen.... den koster sikkert bare 250,- ny. MEN HJULSPINDEL MÅ JEG HA!!! er det ikke noen som har det???? Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tfac Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 jeg har 2 komplette "gamle" dører som går kjempe billig... har oxo et panser som kan følge me... har skiftet alt nå som bilen skal på lakkering.. Siter 2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil) (x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!! (x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition (x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l (x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 jeg har komplett forstilling fra golf 2 liggende.. spindeler selges.. er fra 1.8 men er vel det samma? kom med bud.. Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet August 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Byr deg 200 pluss betaler frakta for VENSTRE spindelen! Og slenger på en ekstra hundrelapp for begge svinglagra! Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 oki nå har jeg aldri hørtt om svinglagre da.. du mener ikke bærkule vel?? hmmm :) Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet August 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Originally posted by liIIebror oki nå har jeg aldri hørtt om svinglagre da.. du mener ikke bærkule vel?? hmmm :) nei, lagra som gjør at fjær'ne kan svinge i forhold til chassiet. sitter øverst oppi fjærbeinet i form av noen skåler med kuler mellom!! også kalt fjærbeinslager... av de fleste kanskje.... hehe :D Har du de?? Hvor bor du?? Kan du sjekke fraktpris til trondheim?? Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2dørs GTi 8Vplus Skrevet August 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Hei, lillebror!!! Vil helst ha den spindelen fort! Frykter at drivleddet er det neste som går hvis jeg ikke får det i orden! så....... Hvis det er greit?? pm meg tlfonnumret ditt! Siter Old Volkswagens never die, they just go faster!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg