Hayabuza Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Hmm.. Fronten min ligger i puslespill, hvordan skal jeg feste den? noen tips? vil helst ha den uten sprekker og riper... noen som har bilder av hvordan dere/andre har gjort det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosk Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 limpistol:D nei da, du kan jo ta sikaflex å glassfiber da, så pusse ned så spakle pusse ned å lakk;) gjorde nå jeg allefall, men var på en sykkel kåpe da.. biltema har glasfiber på båks nå:) Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hayabuza Skrevet August 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 akkai! tnx... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Clas Ohlson også ;) Måtte bare nevne det siden jeg jobber der :D Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg