Granada Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 225/55-16 dekk selges billig.. Send PM eller skriv på denne posten! Holder til i Horten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodius Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 hmm .. høres interessant ut dette her! Hvordan er det med mønsterdybde og slik? Hvor lenge er dem brukt? Hvor mye skal du evn. ha for dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granada Skrevet August 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Må ha sitti å søvne å skrivi i og med at jeg glemte mønsterdybde. Det er 5mm og de ser pene ut. Har ingen anelse hvor lenge de er brukt for jeg fikk de med sammen noen andre deler. Ikke jeg som har brukt dem :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodius Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Høres greit ut dette her.. Hvor mye skal du ha for dem da? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granada Skrevet August 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Kom med ett bud da.. Jeg må forhøre meg litt om pris først. Er du noe særlig i Hortens-området iblandt? Eller åssen skal du få dekkene hjem til deg? Men bare minner på at jeg aldri har prøvd dem. Men hadde vel sett det hvis de hadde vært punktert e.l. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodius Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 hmm.. ja, hvordan skal jeg få dem hjem til meg da.. Kan vell sende dem, men det blir et helvetes frakt gebyr! :rolleyes: Når det gjelder prisen så veit jeg ikke hva du vil ha eller ikke.. trenger et start bud :D Har ikke mye penger å rutte med akkurat, men kan jo prøve :P Skulle helst visst om de var punktert da.. Er jo litt dumt hvis de er det.. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granada Skrevet August 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Du har fått PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granada Skrevet August 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Noen interesserte? Lien ombestemte seg pga at han bor litt langt unna. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granada Skrevet September 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 Jeg har fortsatt dekkene. De har 5mm mønsterdybde. De heter "Star Millennium 225/55ZR16 95W". Dekkene er litt gamle, uke 21 i 2000 men er sikkert helt greie. De selges veldig billig så bare kom med PM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg