chr1z Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 har hørt at det også er "rimelig greit" å skifte over til diesel motor jeg, for eksempel tdi eller andre dieselmotorer da det ligger klart opplagt orginalt diverse ting du trenger ?? Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NettKongen Skrevet August 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Takker men trur ikke jeg gjør noe som helst... http://www.nettkongen.com/jaja/bilen.htm Skjedde natt til mandag. skader på over 80.000kr. får svar i morgen hva som skjer med bilen. Siter Lenge leve kongen og hans GULF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Det der er KJIPT ja :mad: Ble den stjålet eller er det hærverk? virka ikke akkurat professjonelt .. :( Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NettKongen Skrevet August 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Det var amatører jah... de har prøvd å ta bilen min. men defan har de ødlagt så de fikk ikke starta bilen ikke tyvkobla den eller dyttet den igang.. tatt alt av styling og stereo... Siter Lenge leve kongen og hans GULF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Ja, så litt uprofft ut da de har ødelagt døra og låsen men de har allikevel knust ruta. Kondolerer for bilen da.. LITT ergerlig at det finnes sånne idioter der ute Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NettKongen Skrevet August 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 takker.. kan ikke ha noe i fre lenger... alle skal ødlegge for hverandre... tragisk Siter Lenge leve kongen og hans GULF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 triste greier, glad jeg bor på en rolig plass... er jo ting som skjer her også... men mest midt i byn og ikke her jeg bor.. men en ting jeg stussa på, skader for 80 000?? for stereo, styling og defa alarm? + skade på dør/vindu Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NettKongen Skrevet August 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 jah.. de har ødlagt to dører. lakk skader, og en del andre små skader. panser osv... masse greier Siter Lenge leve kongen og hans GULF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg