Bård Skrevet November 16, 2002 Rapporter Share Skrevet November 16, 2002 Jeg så en 70-80-talls Buick her om dagen. Den hadde vertikale lys på B-stolpen, slike som man ofte finner på limousiner. Jeg har lagt ved et bilde av en limo med slike lys, men det var ikke akkurat sånne som satt på Buicken. De på buicken var mye smalere. Er det forresten noen som vet hva slike lys heter? Hvor kan man kjøpe slike? Er det tillatt å kjøre med dem i Norge? Er det isåfall noen maksimal lysstyrke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet November 16, 2002 Rapporter Share Skrevet November 16, 2002 Jeg vil vel tro de er lov så lenge de er orange... Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Skrevet November 16, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2002 Du tror det er lov så lenge de er orange? Vil det da si at man også har lov til å kjøre med konstant lys i sideblinkerene? Forøvrig tror jeg ikke at orange lys hadde vært så kult. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet November 16, 2002 Rapporter Share Skrevet November 16, 2002 Volvo S40 har jo markeringslys på sidene... så det bør vel være lov. men det betyr ikke at man kan bytte ut sideblinker'n med et konstant lysende lys..man må ha i tillegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Skrevet November 16, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2002 Ok. Tror dere at dette hadde vært kult på Passaten? ;) Vet dere hvor slikt selges? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Skrevet November 16, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2002 Jeg laget et lite bilde i paint: passat_sidelys.bmp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet November 16, 2002 Rapporter Share Skrevet November 16, 2002 Jeg tror ikke dette hadde vært kult på passaten din men det er jo min mening.:rolleyes: Røsk heller alle lister og unødvendige ting av bilen og få den helt clean, Sølvgrå clean passat er helt konge. Men dette er jo bare min mening:) Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet November 16, 2002 Rapporter Share Skrevet November 16, 2002 på limmoer så signaliserer disse lysene om det er passasjerer i eller ei..så passaten din hadde blitt en pen pirat taxi :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Skrevet November 16, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2002 Listene sitter jo fast. Hvordan skal jeg få dem av? Skal jeg *grøss* knekke dem av!? damndamn Hvor mye koster det for nye slike lister da? På den nye passaten (highline) er jo disse lakkert i bilens farve. Kunne jo kjøpt slike, hvis det ikke er for dyrt. De listene som er på dørene er ofte praktiske på trange parkeringsplasser. Kan bare hvile dem inn mot nabobilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 Originally posted by Håkon A Volvo S40 har jo markeringslys på sidene... så det bør vel være lov. men det betyr ikke at man kan bytte ut sideblinker'n med et konstant lysende lys..man må ha i tillegg. Det er i teorien ikke lov på andre en S/V 40. Dette er biler som er type godkjent med det vettø.. Amrikaner folka liker det jæ**lig dårlig. Men Hvis du får type godkjent bilen med lys som lyser hele tiden eller noe annet i den duren så post det inn her a.. Det er heller ikke lov med blinklys som lyser hele tiden. Men kan kanskje lure folk med at det er markeringslys. Altså en må ha en "diger" bil for å få folk til å bite på den da. :D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 Har orginale markerings lys på Miataen. Orange og røde. Det eneste de sa på biltilsynet var at jeg måtte bytte ut de røde med orange for rødt var baklys. Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 Originally posted by Åge Har orginale markerings lys på Miataen. Orange og røde. Det eneste de sa på biltilsynet var at jeg måtte bytte ut de røde med orange for rødt var baklys. Hææææ, den var ny. Snille de gutta der da.. Eller er det en ny greie som er i verksatt av de folka i staten???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 Orange markeringslys er da lovlig i norge det nå. Det ble lov for ett par år siden. En hvilken som helst bil kan ha tilsammen fire orange markeringslys, to på hver side. De små Hella-lampene er derfor lovlige å montere på en vanlig personbil. Det er i allefall hva jeg har fått med meg. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 Originally posted by famir Orange markeringslys er da lovlig i norge det nå. Det ble lov for ett par år siden. En hvilken som helst bil kan ha tilsammen fire orange markeringslys, to på hver side. De små Hella-lampene er derfor lovlige å montere på en vanlig personbil. Det er i allefall hva jeg har fått med meg. Da er det jo jeg som må komme meg inn fra jordet igjen da. Fillern også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 Originally posted by volvofasII Da er det jo jeg som må komme meg inn fra jordet igjen da. Fillern også. hehe... ;) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg