Nitros Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Noen som vet noen svenske Audi verksted? så nært nordland som mulig. Skal skifte reg. reim. De skulle ha 10k for å bytte her på verksted og i sverige tar de halvparten. Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 audi.se kan sikkert hjelpe deg. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet August 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Takker, jeg fant noen på http://www.gulasidorna.se :D Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 10.000 for å bytte reg. reim? Å fytti helvette! Da er det bedre å gjøre det selv ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet August 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Ja ikke sant, gjør jeg en feil så må jeg ut med 30 tusen isteden. Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Sant nok... men 10 lapper, det er jo helt ufattelig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet August 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Vet, er ikke billig. Det er en A6 den skal byttes på. For en A4 skulle de ha 6tusen. Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Hvis du har mulighet til å kjøre andre plasser å få det gjort ville jeg ha ringt litt rundt og hentet inn priser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rlsa Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Audi verkstede her i Orkdal, skulle ha nesten 5000 for reg.reim bytte, syntes det var dyrt, så jeg ringte rundt på andre verksteder her i nærheten og fikk gjort samme jobben for 3500:) Må ikke gjøre det å audi verksted, garantien gjelder uansett. Siter 06 BMW 320D M-Sport 99 BMW 323IA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kattfjord Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 lett å gjøre selv. ta deg bare tida så fikser du det uansett om du kan skru eller ikke. forskjellen på deg og en mekaniker er bare at du bruker mye lengre tid. sikkert hele dagen hvis du drikker kaffe og et par pils til. bytt vannpumpa også med det samme. Siter http://www.bilforumet.no/galleriet/showgallery.php/cat/500/ppuser/31359 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toON Skrevet Mars 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2009 Ikke noe stort problem og gjøre selv, ligger mengder av oppskrifter på internett hvordan du gjør det.. Selv kjøpte jeg regreim kit fra USA, med alt du trenger av reimer / strammer / vannpumpe / termostat osv. Kom seg på rundt 2500kr for alt.. Brukte 2 kvelder så var hele jobben gjort.. Siter http://www.team-htr.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg