vwgti16v Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Tenkte at eg skulle hive meg på trenden med å legge ut litt bilder av golf prosjektet sitt med litt tekst.......det meste vil stå på heimesiden http://vwprosjekter.no-ip.com , men legger og ut litt her fortløpende, bilder og tekst ;) bilen er en VW Golf GTI 16V 87modell nylakka sommeren 2004 g60 girkasse 60/40senking 90fangere og dører 16" Aluett sommerfelger +++++++ så bilder slik var den når eg kjøpte den ifjor sommar slik den stod for ca 3-4 måneder siden..... så vart det pussing og sparkling, her er bakplate med mer grunnet: lakket: kommer mer..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet August 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 enda flere bilder..... sånn.....og jeppsda, skal ha nye frontblinklykter og baklykter...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Fin golf du har fått deg der ! Jeg får vann i munn av å se "pusse" bilder og så se på bilder etter lakkering, er så fint å se at det blir så fint :) Veldig fin farge ! Stå på , bilder er tingen, hva med noen interiør bilder? Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet August 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Originally posted by kimoajajaj Fin golf du har fått deg der ! Jeg får vann i munn av å se "pusse" bilder og så se på bilder etter lakkering, er så fint å se at det blir så fint :) Veldig fin farge ! Stå på , bilder er tingen, hva med noen interiør bilder? takktakk :D joda, flere bilder kommer, men sol og varmt må ut å tute hehe!!jaggu solbrent også steike!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Du må for gudskyld få på noe andre baklykter og blinker på nazikjelken din! :D Endelig ferdig du og, fikk du stilt tenninga? Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 ser bra ut dette ! bortsett fra de grønne lyktene forran og bak så er den veeeldig pen! kanskje litt mer senk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet August 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 hehe, lyktene skal av og på med nye.....synd eg aldri fekk det eg bestilte fra autospar, må vel bestille på nytt da! har lyst på høgdejusterbart senkesett, men ser ut til den planen må eg legge på is da eg skal i armyen på tirsdag......... ellers kommentarer?? ting som kan endres eller burda vert annerledes??(sjå vekk ifra at det er en 4dørs hehe...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 halla svein even!!! bilen blei meget bra den.... ivertfall når du tenker på standen når du hentet den... såg ikke akkurat ut som noe prakt eksemplar... men det va mye nye deler på den da... heheh begynner å bli noen fete vw biler på øya våres nå.. skulle heve oss rundt å fått en skikkelig foto sesion høyde justerbart.. hmm mitt blir billig til salgs så snart vinteren kommer skal jeg hive det etter deg...så kan du være lowrider og... har stort savn etter luft:D vinter will show:D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 den fargen på den golfen er så fin. hva slags farge kode er det? snaxy farge. vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet August 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Originally posted by vr6R høyde justerbart.. hmm mitt blir billig til salgs så snart vinteren kommer skal jeg hive det etter deg...så kan du være lowrider og... har stort savn etter luft:D vinter will show:D :D :D SOLGT!! :D og vemund (passat kara) : fargen er monzablå monzablau, original farge faktisk :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 monzablå ja! kul farge, synes jeg.. nesten jeg kjøpte en 16v med den fargen selv. looking good!! Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet August 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 et bilde til sideblinklys fra golf 4 :D flere tips til forandringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Originally posted by vwgolf2gti16V et bilde til sideblinklys fra golf 4 :D flere tips til forandringer? monovisker! det er hel rått. noen som vet hvor de selg det billig foresten? fant det til 2500 på nbs men litt dyrt syns jeg. noen rimelige tyske butikker jeg kan bestille fra? vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Originally posted by vwgolf2gti16V et bilde til sideblinklys fra golf 4 :D flere tips til forandringer? Høyre dør ser ut som om den er skjev satt på/ikke passer. Hvorfor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet August 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Originally posted by JuIius Høyre dør ser ut som om den er skjev satt på/ikke passer. Hvorfor? uoriginal drittskjerm.....den står litt for høgt kan man si.......har en plan om å fikse det snarest Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg