MercFreak Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Originally posted by wiktory Bakaksenlen tror jeg ikke noe problem. Det går ann å ta fra xantall biler, verre med forstillig. Noen som vet om det det går med vanlig 1200 eller om denne går ann å bygge om slik at den kan godkjennes med større motor. nei, det går ikke.. leiter du litt så finner du forrstilling! Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wiktory Skrevet Oktober 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Ringte til GM i dag, sa jeg skulle ha godkjenningspapirer for ommbyging av Opel. Da sa mannen i andre enden at jeg skulle stikke ned på min lokale Opel forhandler å hente papirene der. Jeg satte meg i bilen med en gang å stakk ned på Mobile i Skien. Når jeg kom ned sa de at de kun kunne hjelpe meg viss jeg skulle bytte til en motor som kom orginalt i bilen. Hvem faen skal jeg spørre da.....hørt noe om at det en type på GM som har mere papirer på slike "spesielle" ombyginger. Noen som har nummer eller mail til denne personen eller vet hva han heter? Siter - 1986 Opel Ascona 1,8 Sorry får alle skrive feilene, dysleksi er noe dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 hva du vil ha godkjent da ? let ? 16v ? har for 16 v selv. disse har opel. Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wiktory Skrevet Oktober 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Motoren det er snakk om er X20XEV 2L, 16V, 136Hk..... men du har ikke nummeret til en person eller noe i den duren. Siter - 1986 Opel Ascona 1,8 Sorry får alle skrive feilene, dysleksi er noe dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Anders Sariberget. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 da går det greit med papirer. send en mail til: anders.sariberget@no.opel.com :) lykke til Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg