Audikiller Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 hehe. Det har litt og si på dekk. Og har du abs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tassa Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 ABS, ja, men det er ikke en fordel akkurat. Fiiiin feeling i foten er faktisk mye mer effektivt! ABS er for amatør-panikk-brems! Siter 5 - the magic number! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audikiller Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Hehe. Bra vi har en knapp vi kan trykke på så har vi ikke abs. Abs på vintern og uten om sommern. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tassa Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Bruker ofte den knappen ja! Men mer morsomt å bruke den om vinteren! Når det er nok is og snø, av med Hakkapelitta pigg og på med rallypigg. Det må du prøve! Siter 5 - the magic number! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audikiller Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 hehe skulle jeg gjerne gjort men rakk ikke det med min kjære audi R.I.P. Men må skaffe meg en sånn igjen. :D Var en drømm og kjøre:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tassa Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Ny på gang? Siter 5 - the magic number! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audikiller Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Først må jeg betale ned lånet mitt og selge unna litt deler...men først må bruttern flytte alt dritten sin i garasjen :mad: Så skal jeg skru av deler og selge. Så hvis du har noe du trenger så si i fra....kan ta litt tid men. er en Audi 90 coupe quattro 20v. 90 modell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tassa Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Har jo egentlig alt fra før, men kansje det er noen deler som er mindre slitt på din. Har du aircondition på din? Siter 5 - the magic number! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audikiller Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Det er luksus :) så det har jeg nok ikke. Skal legge deler osv til salg....så dere som har sendt meg Pm så vent litt....har ikke begynt og skru av deler ennå...legger deler ut for salg snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 audikiller : har spurt deg før men fikk aldri svar, hadde du effektanlegg på bilen ? hvis du har, hvor mye skal du ha for det ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audikiller Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Les da. Jeg har effekt anlegg på den ja...og det skal selges. Men du må vente litt... må begynne og plukke fra hverandre deler nå snart. Jeg gir dere beskjed Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scuba Skrevet Juni 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2008 S2 motoren passer rett i coupe90,men er en fordel å gjøre drivverket kraftigere,for da tåler bilen mer og vill gå bedre:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 jommen bra du avklarte det da, i en tråd som ble skrilagt for bare 4 år siden;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 S2 motoren passer rett i coupe90,men er en fordel å gjøre drivverket kraftigere,for da tåler bilen mer og vill gå bedre:) Hurra for å dra frem verdens gamleste tråd. Det er ingenting som heter Coupe 90, det er to forskjellige biler. Drivverket i begge de to nevnte bilene tåler en orginal 2.2 turbo-motor helt fint, og om man hadde byttet det ville det ikke utgjort noe forskjell på hvor godt bilen går. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Juli 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 Gammel tråd ja. Og her var det mye rart som har blitt skrevet.. hahahah :p Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg