felge Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 må fan være store og figge kjøttkakor da ja... hapyhappy Siter u Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Selg meg interiøret! :p Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Originally posted by SpeedWell Hvor lang tid brukte du på den testen? ;) Ca Danskegrensen til Alpene kommer med sine oppoverbakker..... bare litt til nå, vet du klarer det, litt til for helvete (mens bagasjen kastes ut vinduet) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruCe Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Kunne du ha gjort meg en bjørnestor tjeneste og sjekket hva det står på felgene du har på denne flotte golfen din? :) Tror jeg har noen helt like felger liggende, men det har jeg hatt problemer med å sette på golfen min, ettersom at de virker som at de ikke passer på tromlene bak. Siter 88 Golf 2 Syncro 72 Opel Manta A (laangtids prosjekt) [x] 77 Opel Kadett C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet August 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Originally posted by KaldBlod Selg meg interiøret! :p Interiøret er jo halve stasen:D Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet August 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Originally posted by spruCe Kunne du ha gjort meg en bjørnestor tjeneste og sjekket hva det står på felgene du har på denne flotte golfen din? :) Tror jeg har noen helt like felger liggende, men det har jeg hatt problemer med å sette på golfen min, ettersom at de virker som at de ikke passer på tromlene bak. Kan sjekke i morra. Veit de heter mim vertfall. Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Tror du skal finne en bratt bakke for å få 1.6l'ern til å gå i 197 ekte km/t.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Originally posted by olsen Tror du skal finne en bratt bakke for å få 1.6l'ern til å gå i 197 ekte km/t.... la nå han få tro det at han klare 197 realistiske km/t ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet August 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Originally posted by spruCe Kunne du ha gjort meg en bjørnestor tjeneste og sjekket hva det står på felgene du har på denne flotte golfen din? :) Tror jeg har noen helt like felger liggende, men det har jeg hatt problemer med å sette på golfen min, ettersom at de virker som at de ikke passer på tromlene bak. 7j x 15h2-25 Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelman Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Originally posted by SpeedWell Hvor lang tid brukte du på den testen? ;) Ca 2 fylker med vinden i ryggen ;) Det er nok ikke så veldig langt unna sannheten med tanke på at GPS skal være ganske så nøyaktig :) Den skal gjøre 154 i følge vognkortet... Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet August 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 noen som veit om bremsene er like på 1,6l som på 1,8l? Og noen som eventulet har en 1,8 maskin liggenes? Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 De er like, og jeg har en 1.8i motor, 90 hk med katalysator men den driter du såklart i og får litt ekstra gamp. 95hk? Står i Ålesund, selges billig før 1 Oktober. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet August 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 hva er billig? Bytta radiatoren i dag. Alt er i orden tempen holder seg bra men den røder varsels lampa på temp målern lyser litt av og til. Ødelagt føler? Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet August 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 vurderer og selge felgene på bilde. Noen inntresserte?? Bud. Har også 88dører og selge uten rust. Selges billig! Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fire&Ice Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 ikke dårlig, liker de setene gitt, lignet veldig på mine da ... he he... Siter ikke noe som en 5'er ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg