Överladdaren Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Går med planer om å bytte ut Imprezaen i noe billigere til sommeren, men selvfølgelig med 4-hjulstrekk, og da er jo Audi sin Urquattro noe å tenke på.....Men så er det de store spørsmålene: - Hvilke feil og mangler har disse bilene? - Priser/årsmodeller? - Hvor mye kan jeg skremme ut av turbofemmern før jeg må koste på astronomiske summer? - Delepriser? - Forsikring? - Eventuelle andre ting jeg bør tenke på? Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Se på http://www.nordicaudi.com ! Der sitter det et voldsomt stort interesseforum for audi, og da mange med akkurat URquattro! Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 hvor mye ligger disse på i pris egentlig? Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Originally posted by Överladdaren Går med planer om å bytte ut Imprezaen i noe billigere til sommeren, men selvfølgelig med 4-hjulstrekk, og da er jo Audi sin Urquattro noe å tenke på.....Men så er det de store spørsmålene: - Hvilke feil og mangler har disse bilene? - Priser/årsmodeller? - Hvor mye kan jeg skremme ut av turbofemmern før jeg må koste på astronomiske summer? - Delepriser? - Forsikring? - Eventuelle andre ting jeg bør tenke på? Se om du klarer å finne en av de seneste modellene med 20v turbomotoren!!!Ellers så er det ikke så mye å utsette på de.Sjekk godt hele bakhjuls-stillingen,alt av stag,kalipper,bremseskiver.Urquattro er jo en sjelden bil men ikke alle eierne har vært klar over det og behandla de deretter.Prisene på urquattro i Tyskland er gått helt gjennom taket siste to årene.Hvis ikke du har sinnsykt gode kontakter i Tyskland så bare glem å importer en!!!Billigere å kjøpe en i Norge.Deleprisene er vel litt mere enn en vanlig familiebil,uren ble jo håndbygd og den har mye deler som er spesielle for akkurat ur.Du kan skremme GANSKE mye ut av 20v motoren før du må opp i astro-summer :D :D :D 400 hester i en 20v motor koster deg cirka 40 lapper.Da kjører du med org. bunndel og org. innsprøyting.,du har sikkerheten med bankesensor og lambda-sonde :D :D :D :D :D :D Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Her er et fint eksemplar :) Audi Ur Quattro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Nolimit, få kjetil til å ta bilder av Jørn sin urq?? jeg har et av den.. sånn litt.. PS: se på forhjulene mine, hvor stor spacer trenger jeg der? og bake? ;) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet November 15, 2002 Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 Originally posted by NoLimit Her er et fint eksemplar :) Audi Ur Quattro Øverladdaren!!Den bilen bør du sjekke ut nøyere.....urquattro med 20v gror ikke på trær!!!!!!Sikkert billigere enn å importere fra Tyskland også Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet November 15, 2002 Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 Originally posted by NoLimit Her er et fint eksemplar :) Audi Ur Quattro http://www.helgeland-arbeiderblad.no/64/86/35/2.html her ser du hvorfor bilen er til salgs.... personlig ville jeg ikke kjøpt bil av han,dessuten er det over 190` i lån på den bilen iflg brønnøysund... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 15, 2002 Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 Originally posted by Jonte Nolimit, få kjetil til å ta bilder av Jørn sin urq?? jeg har et av den.. sånn litt.. Hvorfor ta bilder av jørn sin? den er jo ikke tilsalgs.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 15, 2002 Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 For å se den? Jeg har lyst å se den.. hører den er så feit.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 15, 2002 Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 Originally posted by Jonte For å se den? Jeg har lyst å se den.. hører den er så feit.. Skal fikse et bilde til deg. Men det må jo bli til sommern igjen. Satt på vinterdekk nå så nå er den jo helt identisk med denne jeg pastet lenger oppe. Helt den samme bilen med S2 motor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet November 15, 2002 Rapporter Share Skrevet November 15, 2002 enkelte personer er rett å slett ikke til å stole på uansett hva man gjør. Men men.. en gammel ur er en heftig vinter bil ;) Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg