Mirus Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Originally posted by MSpeed takker alle sammen.. Og øyvind..har brukt en del timer ja..*kremt*ca15*kremt* Jeg kan bruke 2 min. Klippe bort bakgrunnen i photoshop og kline på et filter. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 tøff den der.. :) Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 legg ut orginalbildet også Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Originally posted by Mirus Jeg kan bruke 2 min. Klippe bort bakgrunnen i photoshop og kline på et filter. hvis du prøver å si at jeg ikke har laget den der selv men brukt smart blur så tar du grovt feil.. Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Orginalen Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinx Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Ikke mening å disse deg altså, men: I demo-scenen pleide man skrive "no-copy" om man ikke brukte å tegne over noe.. Det der er definitivt ikke en no-copy. Helt klart tegnet over, refleksjonen er jo tilogmed "tegnet" inn, hvis du brukte 15 timer på det der, burde du lære deg photoshop bedre, det der er fort gjort med litt filter :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 har ikke brukt noe filter..har tegnet av bilen ja..og så tegnet inn refleksjonene..hvis du vil så kan du jo godt tegne den selv uten noe filter... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Originally posted by MSpeed hvis du prøver å si at jeg ikke har laget den der selv men brukt smart blur så tar du grovt feil.. Prøvde ikke å si noen ting jeg. Bare sa at jeg kan gjøre det på 2 min med filter. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Originally posted by Mirus Prøvde ikke å si noen ting jeg. Bare sa at jeg kan gjøre det på 2 min med filter. Kan du sikkert, men filter er JUKSING... det mye morsomer å gjøre det selv:D Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinx Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Originally posted by MSpeed har ikke brukt noe filter..har tegnet av bilen ja..og så tegnet inn refleksjonene..hvis du vil så kan du jo godt tegne den selv uten noe filter... Du har ikke tegnet av, du har tegnet over Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Var jo ganske stilig mekka da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 jævli bra! her er det noen som har brukt lang tid? den er drit nice spør du meg!!! Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Igjen eller?? sjekk inboksen din du.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SMP Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 svar på poster som er drit gamle.. hva er vitsen ?? Siter <o>1996 Audi A4 1,8TQ <x>1994 Audi 80 2,0 <x>1986 Volvo 240 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ststorm Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 noen som kjeder seg eller? skam. Siter ___________________________ Peugeot 306 xr 1,6 Gule koni, 40 mm senka, piperX kofilter, fjernet kat., ca. 100 hk www.peugeotklubb.no www.naits-designs.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg