MSpeed Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 klarte ikke å stoppe å tegne biler..så jeg bestemte meg for å tegne en av de feteste bilene jeg vet om..;) denne har jeg brukt masse tid på og har av og til vært så piss sur på den:D :D Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 kult... ser jo ikke så ekte ut da.. men, jævlig bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 ser jo ikke ut som du har tegnet den da.. ser ut som cutout men kan jo hende du har tegnet Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 har tegnet den..kan godt legge ut noen Wip bilder visst du vill mandel... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 hva er forskjellen på å tegne og cutout? cutout er tegne med anna bilde oppå/bakom? tegne er på frihånd??????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 no problem. i belive you Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ststorm Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 heftig :D Siter ___________________________ Peugeot 306 xr 1,6 Gule koni, 40 mm senka, piperX kofilter, fjernet kat., ca. 100 hk www.peugeotklubb.no www.naits-designs.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 Jeg vill se wip bilder.. :) Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 Prøver du å si at fetteren min jukser:p Ser vel litt uekte ut pga. refleksjonene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 vet den ser veldig uekte..men de refleksjonene var helt drit å få til bra.. og wip bildene skal jeg få ordna imorgen eller no..hvorfor vil du egentlig se på dem?? Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 Originally posted by Kehsi hva er forskjellen på å tegne og cutout? cutout er tegne med anna bilde oppå/bakom? tegne er på frihånd??????? ja... som sagt! hva er cutout i forhold til tegning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 Originally posted by MSpeed vet den ser veldig uekte..men de refleksjonene var helt drit å få til bra.. og wip bildene skal jeg få ordna imorgen eller no..hvorfor vil du egentlig se på dem?? Fordi jeg vil gjøre det greiene der selv vell? :D Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Utrolig bra. Her gikk det med noen timer. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 jeg syns den ble dritfet jeg da! imponerende det du gjør! keep it up! Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 takker alle sammen.. Og øyvind..har brukt en del timer ja..*kremt*ca15*kremt* Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg