NEW Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Stephan Ikke for å "dishe" noen, men tror at ca bare 25 % av de som poster her vil skjønne hva det er for noe. Slik som med 429¨n din, til og med de mest ihuga Mustang entusiaster har ikke helt skjønt det ennå, produkjsonstall kontra motor, option etc. og test resultater fra 71 i forhold til f. eks en std Boss 429, fullt på Høyde faktisk. NEW Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lill Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 :D Ikke for å skryte, men det var litt morro å vinne SACC Trophy;) Siter ****************** **Scrape The Planet** ****************** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Gratulerer :D Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Møtte deg på tur gjennom Sunndal her en dag forrige uke, bilen din er laaaaaaaaav ja :D :D Klarte du å kjøre gjennom brosteinlandet uten skrape nedi? ;) Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet September 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Originally posted by prophets Møtte deg på tur gjennom Sunndal her en dag forrige uke, bilen din er laaaaaaaaav ja :D :D Klarte du å kjøre gjennom brosteinlandet uten skrape nedi? ;) Det gikk så bra det så :D Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet September 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 . Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Originally posted by Tape-R jeg skal snart over på en kingcab eller hilux. og pickup generelt skal bygges STORT! massivt og høyt!! du kan tydeligvis veldig mye om offroad... kingcab = IFS hilux = stive aksler kingcab kommer du ikke langt med, hilux derimot er grymt ;) ordentlig 8" aksler er nam kjerra var grom den :) til mr chevy 350 christian, når senker du din sånn? så du hadde fått nytt plan, jeg kan jo ikke være alene om å subbe i humpene i veien vår :D Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Helt rå bil!! Grattis! Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Jay: Hva? Jeg som akkurat har senka min 4"/10cm bak... Hehe! Jaja, vet det fortsatt er igjen en "halvmeter" før den ser lav ut! Se på bilen igjen, og legg merke til at før var den stuka, nå er den flat. :) Btw selges kjerra til helgen, men jeg føler på meg at jeg kommer til å se den igjen... :D Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lill Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Originally posted by prophets Møtte deg på tur gjennom Sunndal her en dag forrige uke, bilen din er laaaaaaaaav ja :D :D Klarte du å kjøre gjennom brosteinlandet uten skrape nedi? ;) Hadde klart å skrape nedi hvis jeg ville, men har ikke luft for å ødelegge bil`n! ;):D :rolleyes: :eek: :) Siter ****************** **Scrape The Planet** ****************** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Hehe..morsom bil, men håper aldri dama kjøper seg pickup :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Fordi hu ender opp med fetere bil enn deg? :D Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lill Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Originally posted by Dr_S Hehe..morsom bil, men håper aldri dama kjøper seg pickup :) Hvorfor ikke det da?? :) Siter ****************** **Scrape The Planet** ****************** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Originally posted by Chevy350 Jay: Hva? Jeg som akkurat har senka min 4"/10cm bak... Hehe! Jaja, vet det fortsatt er igjen en "halvmeter" før den ser lav ut! Se på bilen igjen, og legg merke til at før var den stuka, nå er den flat. :) Btw selges kjerra til helgen, men jeg føler på meg at jeg kommer til å se den igjen... :D haha, jeg har senka min 2cm ;) du har 10? :p og min er 5cm høy nå elns og din er ... 20-30? ;) koselig med v8 lyd som putrer forbi av og til, flyttet til stabekk i helgen foresten, så putre forbi der litt også ;) men blir vel en helgebil med v8 snart :) ble fristet av den pontiacen han fyren solgte på forumet her.. det hadde vært noe ;) hva skal du kjøre fremover? rekorden? Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Gratulerer med feit bil!! Håper du har planer om å gjøre no med det interiøret,men rå bil!!! Thumbs up!! Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg