Finepix Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Frontrute til Audi 80, 90, S2, eller RS2 kjøpes. Alle med sedan eller avant karosseri fra 87 til 95 modell passer... Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cab-driver Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Jeg har en S2 coupe delebil, men det vel bare fra sedan/avant som passet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet August 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Tror desverre ikke det passer nei... Coupeen har vertfall annet bestillingsnummer enn rutene til sedan/avant :( Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 er det ikke bare bakruta som er forskjell på coupe og sedan/avant da? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet August 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Originally posted by acoupe er det ikke bare bakruta som er forskjell på coupe og sedan/avant da? De ser jo like ut, men jeg tror coupeen har litt lavere takhøyde. Hvis man snoker litt på denne linken, ser man også at de har ulikt nummer... http://www.bilglassgruppen.no/engross/index.asp Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 greit å være på den sikre siden :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet August 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Ingen som har, eller vet om en rute?? Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cab-driver Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Da har jeg ingen på lager:( Eneste jeg vet/har hørt er at (iallefall på coupéen) vindu skal være vanskeligt å få ut helt. Prøv evt å ta en tlf runde til hoggere o.l Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind windspoll Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Har ei rute, men vet ikke om den er hel, ei heller om den er til salgs. Den står fremdeles på bil. Samtidig, det å sende ei rute i posten er kanskje ikke det smartest, uansett hvor mye "forsiktig-tape" man bruker. Har du ikke forsikring som dekker ruter da? Du mister ikke bonus på det, og da får du ei fin og blank rute, fri for steinsprut bl.a... mvh Siter The Boss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet August 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Takker for respons, men det ble til at jeg bestilte en ny rute idag. Og nei, jeg har ikke forsikring som dekker det nei...:( Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg