Gå til innhold

Div golf 2

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Pga. Useriøs kjøper som ikke hentet ut varene har jeg fremdeles: corrado baksette + dørsider (strøkne), panserløftere, mattig skiltplate, carbon innstegslister. Baksette og panserløfterene ligger ferdig pakket i boblefolie klar for og sendes, har vært sendt til en kjøper som ikke hentet de ut så jeg tapte 500 kroner i frakt bare på det. Selges høystbydende til Seriøse kjøpere/kjøper ring 99293862 så blir vi enige om noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tarjei_Hugaas

Pga. Useriøs kjøper som ikke hentet ut varene har jeg fremdeles: corrado baksette + dørsider (strøkne), panserløftere, mattig skiltplate, carbon innstegslister. Baksette og panserløfterene ligger ferdig pakket i boblefolie klar for og sendes, har vært sendt til en kjøper som ikke hentet de ut så jeg tapte 500 kroner i frakt bare på det. Selges høystbydende til Seriøse kjøpere/kjøper ring 99293862 så blir vi enige om noe

Hvorfor ikke legge ut nick på den useriøse Kjøperen, slik at oss andre skal være OBS på han/henne??

-Volvo 240 AT

-Golf II 84 mod. (Til salgs)

-Honda Accord Aerodeck 2.0 EXI 86 mod. (Ferdig og i daglig bruk etter opppussing)

x Mazda 626 1.8i 91 mod.

x Ford Sierra Cosworth Sedan 88 mod. Steg 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Corrado dørsider, men de passer til 2 dørs med litt ombygging. Bare gi meg et bud hvis du er interresert. Kan desverre ikke legge ut noe nick siden han ikke bruker bilforumet.net, hadde annonse i motorbørsen også. Har prøvd og ringt han 30 ganger uten hel, litt kjipt når jeg har brukt penger på frakt og boblefolie, men men alle er vel ikke ærlige her i verden. kjipt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Må bli kvitt tingene fort derfor nye priser:

- Mattig Skiltplate 800kr (2400)

- Baksette Corrado 800 kr (1500)

- Dørsider komplett 4 stk corrado 400kr

- Jettafront 600kr (1400)

- Innstegslister 300kr (900)

- Panserløftere 350 kr (600)

PS: prisene i parantes er det jeg betalte for delene og jeg har ikke brukt de en gang, alt ligger i originalemballasje, untatt jettafronten, dørsidene og baksette. Og som alle ser er dette vanvittig billig. Baksette + panserløftere ligger ferdig pakket for sendelse og selges samlet for 1000 kr. Ring 99340167 for spørsmål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Originally posted by Tarjei_Hugaas

Må bli kvitt tingene fort derfor nye priser:

- Mattig Skiltplate 800kr (2400)

- Baksette Corrado 800 kr (1500)

- Dørsider komplett 4 stk corrado 400kr

- Jettafront 600kr (1400)

- Innstegslister 300kr (900)

- Panserløftere 350 kr (600)

PS: prisene i parantes er det jeg betalte for delene og jeg har ikke brukt de en gang, alt ligger i originalemballasje, untatt jettafronten, dørsidene og baksette. Og som alle ser er dette vanvittig billig. Baksette + panserløftere ligger ferdig pakket for sendelse og selges samlet for 1000 kr. Ring 99340167 for spørsmål

Har du enda panserløfterne?

http://www.rms-racing.no

http://www.sommertreff.no

Takk til:

-Rydning Bilteam-

-NordicMotor-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...