Tarjei_Hugaas Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Pga. Useriøs kjøper som ikke hentet ut varene har jeg fremdeles: corrado baksette + dørsider (strøkne), panserløftere, mattig skiltplate, carbon innstegslister. Baksette og panserløfterene ligger ferdig pakket i boblefolie klar for og sendes, har vært sendt til en kjøper som ikke hentet de ut så jeg tapte 500 kroner i frakt bare på det. Selges høystbydende til Seriøse kjøpere/kjøper ring 99293862 så blir vi enige om noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Hva tar du for dørsidene og hvilken farge/stand er de i?? Er de til 3 eller 5 dørs? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
parelius Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Originally posted by Tarjei_Hugaas Pga. Useriøs kjøper som ikke hentet ut varene har jeg fremdeles: corrado baksette + dørsider (strøkne), panserløftere, mattig skiltplate, carbon innstegslister. Baksette og panserløfterene ligger ferdig pakket i boblefolie klar for og sendes, har vært sendt til en kjøper som ikke hentet de ut så jeg tapte 500 kroner i frakt bare på det. Selges høystbydende til Seriøse kjøpere/kjøper ring 99293862 så blir vi enige om noe Hvorfor ikke legge ut nick på den useriøse Kjøperen, slik at oss andre skal være OBS på han/henne?? Siter -Volvo 240 AT -Golf II 84 mod. (Til salgs) -Honda Accord Aerodeck 2.0 EXI 86 mod. (Ferdig og i daglig bruk etter opppussing) x Mazda 626 1.8i 91 mod. x Ford Sierra Cosworth Sedan 88 mod. Steg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei_Hugaas Skrevet August 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Er Corrado dørsider, men de passer til 2 dørs med litt ombygging. Bare gi meg et bud hvis du er interresert. Kan desverre ikke legge ut noe nick siden han ikke bruker bilforumet.net, hadde annonse i motorbørsen også. Har prøvd og ringt han 30 ganger uten hel, litt kjipt når jeg har brukt penger på frakt og boblefolie, men men alle er vel ikke ærlige her i verden. kjipt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI 8V Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Byr 800 + frakt for baksete/dørpaneler/panserløftere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei_Hugaas Skrevet August 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Blir nok litt for lite, han jeg sendte baksette til skulle ha det for 1500 kr + 500 for panserløfterene. Betalte selv 2300 for baksette + dørsidene og har aldri brukt det. reiser bort til søndag så hvis noen har noen spørsmål/skal ha noen av delene ring meg på: 48039904 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 farge på dørsider og baksete? Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei_Hugaas Skrevet August 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 baksette + dørsidene er svarte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei_Hugaas Skrevet August 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Må bli kvitt tingene fort derfor nye priser: - Mattig Skiltplate 800kr (2400) - Baksette Corrado 800 kr (1500) - Dørsider komplett 4 stk corrado 400kr - Jettafront 600kr (1400) - Innstegslister 300kr (900) - Panserløftere 350 kr (600) PS: prisene i parantes er det jeg betalte for delene og jeg har ikke brukt de en gang, alt ligger i originalemballasje, untatt jettafronten, dørsidene og baksette. Og som alle ser er dette vanvittig billig. Baksette + panserløftere ligger ferdig pakket for sendelse og selges samlet for 1000 kr. Ring 99340167 for spørsmål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Er det skinnbaksete? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jijohans Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Originally posted by Tarjei_Hugaas Må bli kvitt tingene fort derfor nye priser: - Mattig Skiltplate 800kr (2400) - Baksette Corrado 800 kr (1500) - Dørsider komplett 4 stk corrado 400kr - Jettafront 600kr (1400) - Innstegslister 300kr (900) - Panserløftere 350 kr (600) PS: prisene i parantes er det jeg betalte for delene og jeg har ikke brukt de en gang, alt ligger i originalemballasje, untatt jettafronten, dørsidene og baksette. Og som alle ser er dette vanvittig billig. Baksette + panserløftere ligger ferdig pakket for sendelse og selges samlet for 1000 kr. Ring 99340167 for spørsmål Har du enda panserløfterne? Siter http://www.rms-racing.no http://www.sommertreff.no Takk til: -Rydning Bilteam- -NordicMotor- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 hAR du fremdeles innstegslistene..og hva står det på de? gjerne bilde om du har.. mvh Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei_Hugaas Skrevet Oktober 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 det som er igjen er jettafront og corrado dørsider Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg