Mirus Skrevet November 13, 2002 Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 Nå begynner Top Gear på BBC gutta! Følg med!! :D Prosjektoren er varm, og jeg har inntatt godstolen... :) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet November 13, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 Bra program i dag! Innhold: - Honda Civic Type R, Mercedes CL55 AMG og en TVR Toscana S i forsøk på å kjøre altfor fort for de britiske fotoboksene. TVR`en klarte det med 170 mph. - Opel Ascona Cab :rolleyes: - Råkjøring av en Kia på Lotus-banen. (utenfor banen og greier :D) - Test av "hjemmelaget" diesel i en Volvo 740 - Test av Mazda 6 2.3 Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheFANATIC Skrevet November 13, 2002 Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 den der hjemmelaga dieselen av 97% brukt olivenolje eller hva det var og 3% white spirit va interessant. Siter 1989 Corrado G60 1988 Golf 2 VR6 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet November 13, 2002 Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 Når jeg så GT40'n stod der håpet jeg de skulle teste den på banen, men den gang ei.... :( Neste gang kanskje ? :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet November 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Originally posted by Loppa Når jeg så GT40'n stod der håpet jeg de skulle teste den på banen, men den gang ei.... :( Neste gang kanskje ? :D Samme tenkte jeg! Nå skal de bruke go`bilen til å knuse fotoboksene, men så kom den "stygge" TVR`en slengendes... Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monte Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Når går dette? dag og tid.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Er ikke no TopGear på tv'n min nå...... :( Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet November 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Originally posted by Silverboy Er ikke no TopGear på tv'n min nå...... :( Posten ble postet 13th November 2002 21:31 da... ;) Altså, Hver onsdag klokken 21:30 på BBC! :) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Da var det tid for å benke seg foran TV'n igjen! :D Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Det går reprise imorra (torsdag) ikkesant? Eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Desember 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2002 Er ikke sikker på Torsdagen, i så fall er det midt i arbeidsdagen. Men Fredag går det kl. 18:30. Var ikke så bra denne uka. De mobba en fyr med hockey-sveis fordi han var stygg, :D også var det en Aston som var digg. Ingen banekjøring. Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Desember 5, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Programmet i dag var kjipt ja. Det var det forrige gang ogaå... Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Januar 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2003 Nå er det tid for ukens feteste program igjen!! :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Januar 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2003 Dagens program: - Test av nyeste Mercedes S klasse vs Audi A8 - Oppvisning av en ulakkert speilblank Jaguar. "Lobster" - Test av en Mayback 62 (??) En monster limousin! Lagd av Mercedes? Drar den til 250 km/t! :D 550hk V12 med 900nm!! Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Januar 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2003 når går reprisen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg