Gå til innhold

Endelig kjøpt meg bil!:)

Ranger emnet


GTI_Biatch

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

G60 motoren selges.. motoren er bygd om til turbo.

 

Det følger med ledningsnett,hjerne,turbo,intercooler,dobble vifter,plugger og plugglednigner,fordeler, ell egentlig det meste.. veit jeg ihvertfall skal ha igjen batteri,dynamo og radiator, mulig noe mere men det er ikke helt sikkert enda..

 

Motoren går bra og poffer fint har begynt å fjuske litt og siden jeg ikke har god råd og ikke kan så mye om de motorene her har jeg ikke tid til å skru.. skal derfor bytte til original motor..

 

send pm eller sms på tlf 97661889 hvis det er noe du lurer på..

 

Pris veit jeg ikke enda.. men hadde ihverfall tenkt meg 6000..

 

Motoren var overhalla når vi satte den i.. og har ikke fått kjørt mye med den..

 

mvh Lene

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spørs om du vil ha g60 girkasse eller ei. kan bruke andre kasser på motoren men kjekt med g60 kasse. da trenger du såklart selve kassa, vaieroverføringa til gira, pedalsettet, hydrauliske pumpa til clutchen og selve clutchen med alt.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva mere trenger man da for og bygge om 1.8 til g60 da?

 

jeg bygde om min fra gti 8v til g60, eneste jeg har byttet er det jeg nå selger.. bygd om girkassa litt for at alt skulle passe.. litt trengt kan man si... hehe.. mulig girkassa kan følge med, men da må jeg få tak i en ny en.. ell bytte i en gti motor da såklart :)

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Takk for det Reset :D

 

Da er g60 motoren solgt så da er jeg kvitt det problemet, da er det neste problem.. hehe..

Har fått tak i gti 16v motor som skal overhales og stappes ti golfen..

Min er original med gti 8v, er det mye tull og slikt for å få bygd den om til 16v.. noe jeg må passe på ell ha av deler?

 

mvh lene..

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spørs hva du har bygd om til med deler fra før. har du g60 bremser eller gti bremser? bremsekraftforsterker osv.? ledningsnett? kr eller pl motor du har fått deg ? osv osv. hehe. alltids nok å sette fingra i. trenger ny speedo for å få det riktig også. usikker på bensinpumpene. må du nesten høre med møller om de vet om det er forskjell på gti / gti 16v

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spørs hva du har bygd om til med deler fra før. har du g60 bremser eller gti bremser? bremsekraftforsterker osv.? ledningsnett? kr eller pl motor du har fått deg ? osv osv. hehe. alltids nok å sette fingra i. trenger ny speedo for å få det riktig også. usikker på bensinpumpene. må du nesten høre med møller om de vet om det er forskjell på gti / gti 16v

 

her var det mye.. hehe..

har ikke skifta bremser,har den bremsekraftforsterkeren som sitt på bilen originalt,ledningsnett får jeg med,er kr motoren..

Obs, les signaturreglene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
nei gleder meg til motoren er ferdig og bilen er kjørbar igjen :):)

 

Det tror jeg på:-)

Hva er det som skal gjøres med den?

Mens du har "nytt" innsug burde du bytte de tetningene til innsprøytningsdysene. Blir som regel slappe med årene og da tar dem luft inn der.

92 Audi V8 Quattro

90 Corrado G60T

71 VW 1302S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår